משפט

הפתעה במכס בנתב"ג: זה מה שגילו הבודקים במזוודות הנוסע

לאחר שבודקי המכס באולם הנוסעים שיקפו את כבודת הנוסע, בכבודתו נמצאו למעלה מ-15 ק"ג של סמים מסוג קריסטל מת' וקטמין. הסמים הוסתרו באופן מתוחכם, בתוך אריזות של פולי קפה ומלחי אמבט. הוא נעצר על ידי שוטרי משטרת נתב"ג והועבר להמשך חקירה בימ"ר נגב
מערכת ice |  1
מכס (צילום פלאש 90/ משה שי)
נוסע ישראלי ששב מצרפת נתפס ביום חמישי במכס בנתב"ג כשבכבודתו למעלה מ-15 ק"ג של סמים מסוג קריסטל מת' וקטמין. הסמים הוסתרו באופן מתוחכם, בתוך אריזות של פולי קפה ומלחי אמבט.
לאחר שבודקי המכס באולם הנוסעים שיקפו את כבודת הנוסע ומצאו את הסמים, עוכב ונבדק הנוסע על ידי חוקרי יחידת הסמים של מכס נתב"ג, נעצר על ידי שוטרי משטרת נתב"ג והועבר להמשך חקירה בימ"ר נגב במחוז הדרומי של משטרת ישראל.

בתוך כך, בפעילות בלשי תחנת לב הבירה ביום חמישי האחרון בשעות הצהריים באזור היישוב גבעת זאב, הבחינו ברכב שנהגו משתמש בטלפון הנייד שברשותו בזמן נהיגה. בעקבות עבירת תעבורה זאת של היסח דעת המהווה סיכון למשתמשי הדרך, הורו הבלשים לנהג לעצור את רכבו בצד הדרך. 
בעקבות חשדם שהתעורר בשל ריח חריף שנידף מהרכב, ערכו הבלשים חיפוש ברכבו של החשוד (20, ירושלים) במהלכו איתרו חומרים החשודים כסם מסוגים שונים- מריחואנה, קטמין קוקאין, במשקל כולל של מאות גרמים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העולים מצרפת מאד פעילים באזור הסמים... (ל"ת)
    סימרוני 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור