משפט

טרגדיה באשדוד: פעוט כבן שנה ושלושה חודשים אותר ללא רוח חיים ברכב

הבוקר נודע למד"א מרחב לכיש על תינוק מחוסר הכרה בבית באשדוד. לאחר פעולות החייאה רבות, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו של התינוק. על פי המשטרה, האב שכח את בנו בן השנה ושלושה חודשים ברכב במשך כשלוש וחצי שעות

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ Garrett Millsl)

תופעת שכחת ילדים ברכבים ממשיכה להרים את ראשה. הבוקר (חמישי), בשעה 11:58, נודע למד"א מרחב לכיש על תינוק מחוסר הכרה בבית באשדוד. בעקבות כך, הוזעקו צוותי הצלה והחלו לבצע פעולות החייאה, אך לבסוף, לאחר ניסיונות רבים, נאלצים הצוותים לקבוע את מותו של הילד.

לאחר שאתר האב את בנו ברכב ומצא אותו ללא רוח חיים ברכב, הוא העלה אותו לבית המשפחה. על פי הודעת החובשים ופאראמדיקים של מד"א, מדובר בפעוט כבן שנה ושלושה חודשים. בעקבות אותו אירוע מצער, המשטרה בוחנת וחוקרת את המקרה ואב הילד נחקר בזירת האירוע הקשה.
האב סיפר לשוטרים כי שכח את בנו כשלוש שעות וחצי ברכב. מהחקירה של המשטרה, עולה כי האב היה אחראי על פיזור הילדים בגנים ולאחר שחזר לביתו, הוא היה בטוח כי בנו הפעוט בגן. לאחר כשלוש שעות וחצי, כאשר האב ירד לרכבו, הבחין כי בנו נותר ללא רוח חיים בביתו. 
על פי נתוני ארגון "בטרם - בטיחות ילדים", מתחילת שנת 2024 נהרגו 4 ילדים משכחה והילכדות ברכב. בעשור האחרון נהרגו 41 ילדים כתוצאה משכחה והילכדות ברכב. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "שכחה ברכב יכולה לקרות לכל אחד ואחת מאתנו. זה קורה בגלל נתק בין הזיכרון לטווח ארוך לזיכרון לטווח קצר".
 

עוד הסבירה מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "הסיכון לשכחה גובר בתקופות של סטרס, עייפות ושינוי שגרה. במיוחד עכשיו, אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה. מאמצים הרגל מציל חיים: בסוף כל נסיעה פותחים את הדלת האחורית, משאירים חפץ חיוני במושב האחורי או קובעים תזכורת בנייד. מערכת חכמה למניעת שכחה מומלצת כאמצעי מניעה נוסף".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה