השוק

ההסכם עם ברנד להקמת איצטדיון כדורגל באשדוד תפח בעוד 10 מיליון שקל

קבוצת ברנד תבצע עבודות קונסטרוקציה במתחם עליו יוקם האיצטדיון החדש באשדוד; ההסכם החדש תפח ב-10 מיליון שקל נוספים לעומת ההסכם המקורי; המניה עולה בבורסה ביותר מ-2%
ניצן כהן | 
כלכלה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קבוצת ברנד, העוסקת בתכנון והקמת מערכות חשמל ובקרה, תשתיות מתכת ומתקני אנרגיה, מעדכנת הבוקר (ה') כי חתמה על הסכם חדש לביצוע עבודות קונסטרוקציית פלדה באצטדיון הכדורגל החדש של העיר אשדוד. התמורה בגין העבודות עלתה ל-46 מיליון שקל, לעומת 36 מיליון שקל בהסכם המקורי עליו דיווחה החברה במאי 2023.
בעקבות החתימה על ההסכם חידשה החברה את ביצוע העבודות בפרויקט, והיא צופה שמועד השלמת העבודות יהיה במחצית השנייה של 2025. האצטדיון החדש באשדוד צפוי להכיל כ-20 אלף מקומות ישיבה, והוא יהיה חלק מקריית ספורט רחבה בעיר. העלות המשוערת של כלל הפרויקט נאמדת בכ-311 מיליון שקל.
הכנסותיה של קבוצת ברנד הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2024 בכ-71.4 מיליון שקל. הרווח הגולמי של החברה עמד על כ-19 מיליון שקל, עלייה של 42.9% לעומת הרבעון הראשון של שנת 2023. הרווח נקי של החברה ברבעון הראשון של שנת 2024 הסתכם בכ-7.1 מיליון שקל, גידול של פי שלושה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
קבוצת ברנד עוסקת בהקמת פרויקטי תשתיות, מערכות, פלדה ואנרגיה בישראל ומחזיקה ב-34.08% ממניות לודן חברה להנדסה. לחברה שלושה מגזרי פעילות מרכזיים: תחום התעשייה, הכולל ייצור, עיבוד והרכבה של קונסטרוקציות פלדה ומוצרי מתכת, לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים, באמצעות מפעל הפלדה בירוחם.
תחום ההקמות והאלקטרומכניקה, הכולל הקמת תשתיות מתכת, לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים (באמצעות החברה הבת גרנד אופק פרויקטים); ותחום המערכות, הכולל זרוע קבלנית (באמצעות החברה הבת מרגל) לתכנון וביצוע פרויקטי תשתיות ומערכות של חשמל, בקרה ותקשורת. בנוסף, לחברה פעילות ייזום פרויקטי אנרגיה מתחדשת בחו"ל. הקבוצה נמצאת בשליטת אסא גלעדי ולירן גלעדי, ומנוהלת על ידי המנכ"ל ירון סילש וסמנכ"ל הכספים אלון הרפז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה