משפט

מקרה מחריד בדרום: ניסתה לחטוף תינוק בן 3 חודשים

המשטרה הודיעה כי עצרה אישה בשנות ה-30 לחייה שהתפרצה לבית באשדוד ואיימה על הורי הילד עם סכין שלקחה מהמטבח. שכן ששמע את הצעקות הגיע למקום ונטרל אותה באמצעות מכה עם מחבת. מעצרה הוארך עד ה-7 ליולי בתנאי אשפוז פסיכיאטרי
מערכת ice | 
תינוק (צילום vecteezy)
דוברות משטרת ישראל הודיעה היום (שלישי) כי עצרה אישה בשנות ה-30 לחייה אחרי אירוע חריג שהתרחש בדרום הארץ. על-פי הודעת דוברות המשטרה, האישה שנעצרה התפרצה לבית ברחוב אברהם שפירא באשדוד. לאחר מכן ניגשה אל חדר השינה בבית, בו ישן באותו זמן תינוק בן 3 חודשים והרימה אותו בידיה. אחר כך הלכה האישה למטבח, לקחה סכין מטבח ואיימה על הורי התינוק. האישה טענה כי התינוק הוא בעצם בנה. 
שכן שמע את זעקות הקריאה לעזרה, הגיע אל בית המשפחה על מנת לעזור. הוא התנגב מאחורי האישה והצליח לנטרל אותה באמצעות באמצעות מכה ממחבת. האישה נפלה ובעקבות כך, הצליחו ההורים להרים את ילדם בחזרה. המשטרה הוזעקה למקום ועצרה את האישה שניסתה לחטוף את התינוק. 
לדבריי דוברות המשטרה, האישה העצורה היא תושבת הדרום וכי היא מתמודדת נפש. השוטרים במקום עצרו את האישה בחשד לעבירות של התפרצות, חטיפה, איומים והחזקת סכין. היום התקיים דיון בנושא זה בבית המשפט השלום. בדיון הוחלט להאריך את מעצרה של האישה העצורה עד ה-7 ליולי. היא עצורה בתנאים של אשפוז ובדיקה פסיכיאטרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה