ויראלי

יהודה קיסר בחשיפה מטורפת: כך ניצלתי מחטיפה כתינוק

יהודה קיסר, הגיטריסט האגדי, חוגג את יום הולדתו ה-69, ולכבוד כך, החליט לשתף בסיפור המטורף שלו, בו אמא שלו הצילה אותו מחטיפה: "היא חטפה אותי מהחוטפים. ניצלתי"
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
יהודה קיסר, הגיטריסט האגדי, חוגג את יום הולדתו ה-69, ולכבוד כך, החליט לשתף את העוקבים שלו בפייסבוק עם פוסט שהעלה ובו הוא חשף איך הוא ניצל מחטיפה בעודו תינוק, בפרשת חטופי תימן.
קיסר כתב: "משתף אתכם שבט"ו בשבט, בתאריך העברי, לפני הרבה הרבה שנים, נולד תינוק תימני ומתוק בשם מיכאל בקריית אונו. והתינוק הזה היה אני. כשבאו לחפש את התינוק מיכאל, ראו אותי, ואמי ז"ל, אמרה שזה לא מיכאל אלא יהודה, ומכאן שמי וכך ניצלתי".
ב-TMI ראיינו את קיסר וניסו לדלות עוד פרטים אודות הסיפור המטורף של קיסר: "זה סיפור ארוך ובשנתיים האחרונות הנושא עלה לכותרות. כשידעו שנולדתי, באו לחפש אותי. אמא שלי הייתה במעקב של טיפת חלב והם רצו אותי. היא ילדה אותי בבית וכשהיא הניקה אותי אמרו לה: ‘תשאירי את הילד ותבואי מחר'. היא חזרה הביתה בלעדיי, כי אמרו שיבוא רופא גדול. אבא שלי אמר: ‘תחזרי מהר לקחת אותו'. היא שינתה לי את השם באינסטינקט שלה. במקום מיכאל, יהודה, כדי שלא יידעו שזה התינוק".
קיסר הוסיף: "היא חטפה אותי מהחוטפים וסיפרה לי את זה כשקראו לי לצה"ל בצו הראשון. אז היא גילתה לי ששמי האמיתי הוא מיכאל. כשהתגייסתי בגיל 17, קראו בכריזה לפי שמות, ‘מיכאל קיסר'. אמרו לי: ‘אתה הרי יהודה, באת במקום אח שלך?׳. בצבא כולם קראו לי יהודה והמשכתי הלאה כיהודה. כשהוצאתי רישיון נהיגה, חשבו שאני מתחזה. בגיל 25 החלפתי את השם שלי ליהודה בתעודת הזהות כדי למנוע טעויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה