משפט

מירן ומאור בוזגלו נפלו קורבן לגניבה: "מכעיס, חייבים לתפוס אותם"

בוזגלו כתבה: "אלו האנשים שגנבו לנו מהעסק '"'פוטגול'"' את המדחס של המזגן. הגיעו ב-5 בבוקר עם כלים והוציאו את המדחס בעזות מצח ובאומץ. זה כל כך מכעיס וחייבים לתפוס אותם כדי שלא ימשיכו לעשות את זה גם לאחרים"
מערכת ice |  3
מירן בוזגלו (צילום ענבר מרחב G האבאס)
מאור בוזגלו התלונן אמש (ראשון) בפני מעל חצי מיליון העוקבים שלו באינסטגרם וביקש את עזרתם באמצעות סרטון בו תועדו שלושה חשודים יוצאים עם המדחס מהעסק שלו, גם אשתו מירן בוזגלו, שמשלימה כמיליון עוקבים, יצאה לעזרת בעלה.
בוזגלו כתב תחילה: ""אולי תעזרו לי לזהות מי גנב לאור יום את המדחס של המזגן אצלי במתחם הפוטגול בראשון לציון". מירן הוסיפה: "פעם ראשונה הבלגנו והעברנו, אבל פעם שנייה זה באמת יותר מדי", לדבריה המדחס הגנוב שווה אלפי שקלים.
בוזגלו גם כתבה: "אלו האנשים שגנבו לנו מהעסק '"'פוטגול'"' את המדחס של המזגן. הגיעו ב-5 בבוקר עם כלים והוציאו את המדחס בעזות מצח ובאומץ. זה כל כך מכעיס וחייבים לתפוס אותם כדי שלא ימשיכו לעשות את זה גם לאחרים".

אין ספק שכמו במקרה עבר, ייתכן שעזרת הציבור תביא ללכידת אותם פושעים ולהשיב את האבידה שנגנבה מבוזגלו וזוגתו שכמובן כבר נעקצו בדרך דומה בעבר כשנגנב מהם מדחס שכזה בעבר הלא רחוק.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נפלו קורבן לגניבה
    יוסי 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם היחידים שגונבים להם???? נמאס מהפרסום של משפחת הכלום !!!
    סגור
  • 2.
    המשטרה עסוקה בלהמציא טענות נגד טנק מקרטון הגנבים חוגגים
    מציאותי 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפקד משטרת חדרה עוצר משאית עם טנק מקרטון וקלקר בשל חשד לעומס יתר. עוצר נכי צה''ל ממלחמת יום הכיפורים. אין לו זמן לטפל בגנבות
    סגור
  • 1.
    תפרסמו את תמונתם בכתבה (ל"ת)
    היכן התמונה? 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור