ויראלי

מאור ומירן בוזגלו חושפים את הזוגיות: "כן, זה בגידה"

"אם אני מדברת עם גבר זר, זה נחשב בגידה?", שאלה מירן את בעלה, "לא" השיב מאור. "אם אני מחבקת גבר זר, זה נחשב בגידה?", שאלה מירן, ומאור השיב: "תלוי איזה חיבוק", "לא יודעת ניגש אליי ברחוב אומר לי אני מעריץ שלך", היא עונה. "לא בגידה", קבע מאור ששאל: "אם באה בחורה", מירן לא נתנה לו לסיים והשיבה, "כן כן זה בגידה" בהומור
מערכת ice |  1
מאור ומירן בוזגלו (צילום עידו איזק)
במשך שנים ארוכות, מאור ומירן בוזגלו, כוכב הכדורגל לשעבר והדוגמנית המצליחה מיתגו את עצמם כזוג יציב עם משפחה לתפארת שמצליח לעמוד בלחץ של אור הזרקורים כבר שנים ארוכות ובלי דרמות מיוחדות.
אבל בהמשך לטרנד הוויראלי בטיקטוק בנושא בגידות הם העלו סרטון משעשע במיוחד, בו הם קובעים מה נחשב לבגידה ומה לא, בהומור כמובן. "אם אני מדברת עם גבר זר, זה נחשב בגידה?", שאלה מירן את בעלה, "לא" השיב מאור שנראה בטוח בעצמו. 

"ואם אני מחבקת גבר זר, זה נחשב בגידה?", שאלה מירן, ומאור השיב לה על כך: "תלוי איזה חיבוק", "לא יודעת ניגש אליי ברחוב אומר לי אני מעריץ שלך", היא עונה. "לא בגידה", קבע מאור בפסקנות. "אם נשיקה בלחי נחשב בגידה?", שאלה מירן וקיבלה מבעלה את התשובה "לא". בוזגלו גילה בשיחה צד של גבר שבוטח באשתו. בשלב הזה, היוצרות  התהפכו ומאור החל לשאול שאלות ומירן השיבה: "אם באה בחורה...".
יחד עם זאת, מירן לא נתנה לו לסיים והשיבה, "כן כן זה בגידה". עוד שאל בוזגלו את אשתו: "אם בחורה אומרת שלום?", וכך סיימה מירן את הסאגה למען הסר ספק בהומור האופייני לשניים" "בגידה, בגידה, הבנת?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די
    ננ נחמן 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה.מדוע אני צריכה להתקל בפרצופם של הבוזגלו כל אימתי שאני מגגלת בגוגל.?די די.די.
    סגור