משפט

זוועה בחטיבת הביניים: כך הטריד מינית המורה תלמידות ומורות

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום כנגד מורה, בשנות ה-50 לחייו, מחטיבת ביניים באזור המרכז, לאחר שנגע בישבנן ובחזה של מורות ותלמידות בבית הספר במספר הזדמנויות

מערכת ice | 
הטרדה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד מורה, בשנות ה-50 לחייו, מחטיבת ביניים באזור המרכז, זאת לאחר שנגע בישבנן ובחזה של מורות ותלמידות בבית הספר במספר הזדמנויות.
מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד ניצן פרידמן מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), ניתן להבחין כי הנאשם שימש כמורה למתמטיקה בחטיבת ביניים. בעת עבודתו בבית הספר ובמספר הזדמנויות, הוא נגע בחזה של שתי מורות מבית הספר. מלבד זאת, צוין כי אותו מורה ביצע את אותן עבירות באירוע "הרמת כוסית" לקראת חגי תשרי, בחדר המורים ובטיול השנתי.
עוד צוין בכתב האישום, כי הנאשם נגע בחוזקה בישבנה של תלמידת כיתה ט', אשר בתגובה מיהרה להיכנס לכיתתה. במהלך מבחן במתמטיקה, ניגש הנאשם אל התלמידה כדי לסייע לה ובעת שהצביע על דפי המבחן, שלח את ידו ונגע בחזה שלה. אותה התנהגות מבזה ומעוררת גועל, לא הסתיימה בכך. בתום המבחן, כמו גם בהזדמנויות אחרות במהלך השנה, כאשר פגש באותה התלמידה מחוץ לכיתה, נגע בישבנה. 
עוד צוין בכתב האישום, כי הנאשם נגע בישבנה של תלמידת כיתת ט' נוספת, אשר עמדה בסמוך לכיתתה, הניח בהזדמנות אחרת את ידו על החזה שלה ונגע בישנה מספר פעמים נוספות, כאשר עבר לידה במסדרון בית הספר. בעקבות כך, כתב האישום מייחס לנאשם ריבוי עבירות של מעשה מגונה באדם וריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה