משפט

המשטרה באזהרה חמורה לנהגים בישראל: "סכנת חיים ממשית"

המשטרה כתבה בהודעתה לציבור אחרי רצח הישראלי בקלקיליה: "בתקופה האחרונה אנו עדים למקרים רבים של כניסת אזרחים ישראלים לשטחי A הנמצאים תחת שליטת הרשות הפלסטינית. כניסה לשטחים אלו אסורה על פי חוק עבור אזרחי מדינת ישראל ועלולה לעלות בחיי אדם כפי שאירע בימים האחרונים"
מערכת ice | 
פרו פלסטינים (צילום shutterstock)
לאחר הרצח בקלקיליה של אזרח ישראלי מפתח תקווה, בדוברות המשטרה שוב נאלצו להוציא אזהרה דחופה לאזרחי מדינת ישראל שעדיין לא חוששים להכנס לשטחי A של הרשות הפלסטינית, במיוחד לאחר אירועי ה-7.10.
המשטרה כתבה בהודעתה: "בתקופה האחרונה אנו עדים למקרים רבים של כניסת אזרחים ישראלים לשטחי A הנמצאים תחת שליטת הרשות הפלסטינית. כניסה לשטחים אלו אסורה על פי חוק עבור אזרחי מדינת ישראל ועלולה לעלות בחיי אדם כפי שאירע בימים האחרונים".

עוד הוסבר: "ישראלים רבים נכנסים לשטחים אלו במודע לצורך קניות, מסחר, תיקון רכבם ועוד, ובכך מסכנים את חייהם ולא אחת נקלעים לאירועי תקיפה, שוד, גניבה וכן מהווים יעד לפגיעה על רקע לאומני. כמו כן, כניסה לשטחים עלולה להיגרם כתוצאה מטעות בניווט או מחוסר היכרות עם הכבישים ביהודה ושומרון. על כן, הכניסה לשטח האסור מסומנת בשלט אדום וברור המבהיר כי יש להימנע מתנועה לכיוון זה".
לסיום הוסבר: "הנוסעים בגזרה צריכים להיות מודעים לכך שהנסיעה בשטחי יהודה ושומרון מצריכה ערנות נוספת ומתן תשומת לב למסלול הנסיעה. בנוסף, נהגים המשתמשים ביישומוני הניווט השונים, יכולים לבחור באופציה המונעת מהם להיכנס למקומות מסוכנים, אך עם זאת, האפשרות אינה מהווה תחליף לערנות ולקריאת השלטים האדומים בכניסה לכפרים. משטרת ישראל שבה ומדגישה כי כניסה לשטח A אסורה עפ"י חוק ומהווה סכנת חיים ממשית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה