משפט

החשוד: גבר חרדי בן 43 - מה המניע מאחורי השחתת חנות הפאות?

המשטרה הודיעה כי יוגש כתב אישום נגד האדם שפרץ לחנות בירושלים. בתיעוד נראה הנאשם כשהוא שובר את דלת הזכוכית ומרסס בספריי צבע את הסחורה. בעלת העסק טוענת כי האירוע גרם לנזק בשווי של חצי מיליון שקלים
מערכת ice | 
פריצה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דוברות משטרת ישראל הודיעה היום (חמישי) כי יוגש כתב אישום נגד תושב ירושלים, בן 43, שפרץ והשחית עסק בעיר. על-פי כתב האישום, ב-24 במאי הוגשה תלונה למשטרה בעקבות התפרצות לעסק המוכר פאות. במהלך הפריצה נגרם נזק בשווי כספי רב. המשטרה פתחה בחקירה, ובעקבות כך עצרה את החשוד.
על-פי הודעת המשטרה, הנאשם הוא גבר חרדי. לאחר שנכנס אל בית העסק ריסס הנאשם את הפאות ואת המקום בצבע, גזר את הפאות ונמלט מהמקום. הנזק לסחורה ולמקום הוערך על-ידי בעלת העסק בעלות של כחצי מיליון שקלים. הפריצה תועדה במצלמות האבטחה של המקום. צפו בתיעוד: 
 
תיעוד האירוע. קרדיט: דוברות משטרת ישראל 
המשטרה איתרה ועצרה את החשוד ב-6 ליוני. הוא הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה בירושלים. לאחר שהוארך מעצרו החליטה יחידת התביעות המשטרתית במחזור ירושלים להגיש נגדו כתב אישום. בנוסף, ביקשה היחידה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים. 
הסיבה לפריצה והשחתת הרכוש היא ככל הנראה ממניעים אידיאולוגיים. מחקירת המשטרה עולה כי החשוד מתנגד לשימוש בפאות על ידי נשים חרדיות. סנ"צ ליאור בן שלום מסר בהודעה לעיתונות: "נאשם זה פעל ככל הנראה ממניעים אידיאולוגים שבהם הוא מאמין- האוסרים על שימוש בפאה בקרב נשים חרדיות, וביצע מעשים פליליים בכך שפרץ לבית עסק והסב נזק משמעותי במקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה