משפט

בעקבות התחקיר של דרוקר: פרשת השחיתות במשרד התחבורה מסתבכת

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 פתחו בחקירה בחשד למרמה והפרת אמונים במשרד התחבורה, זאת בהמשך לתחקיר הענק של רביב דרוקר ב'המקור' ברשת 13
מערכת ice |  8
מירי רגב, רביב דרוקר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 פתחה בחקירה, בהנחיית היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, בחשד לעבירות מתחום טוהר המידות ושיבוש מהלכי משפט, שנעשו לכאורה במשרד התחבורה, וזאת בעקבות אירועים שנחשפו בכתבת תחקיר.
מדובר בפרסום של 'המקור' בהגשת רביב דרוקר ברשת 13, הבוקר הגיעו חוקרי היחידה למשרד התחבורה בירושלים, ביצעו חיפושים במקום ותפסו מסמכים. החקירה נמשכת עד לבדיקה מקיפה של הפרשה.
כזכור, לאחר שהתחקיר המטלטל על מירי רגב, עליו אחראית התוכנית "המקור" המשודרת בערוץ 13, יצר סערה רבה בכלי התקשורת השונים ובמערכת הפוליטית, התארחה שרת התחבורה באולפן של "הפטריוטים" בערוץ 14.
בתגובה לטענות השליליות שהוצגו נגדה, אמרה רגב: "מאוד התלבטתי, לא היה ערוץ אחד או מראיין שלא רצה לשמוע אותי. החלטתי בסוף להגיד ולחשוף פה את כל השקרים של רביב דרוקר. ראשית אני רוצה להגיד לתושבי בארי, כל מה שנאמר על בארי, בתחקיר השקרי של דרוקר, הוא שקר וכזב. לא היה ולא נברא".
על אופן עריכת הכתבה והטענות שהציג דרוקר בכתבתו, אמרה רגב כי הוא שילב בין התכתבויות שונות ובכך טען כי הדובר שלה יצא בהתבטאות חריגה מאוד. על הטענה כי אנשיה של רגב התבטאו נגד תושבי בארי ופעלו נגדם, אמרה שרת התחבורה: "להפך הוא הנכון, נלחמנו על תקציב עבור דפוס בארי והבאנו תקציב לדפוס בארי".
על הטענה כי אחד מאנשיה של רגב ציין כי יש ל"ערוף ראשים" וכי אין מקום לפוליטיקלי קורקט, אמרה רגב כי מדובר בהודעה שמיוחסת לדעות שמוצגות בערוץ 12. לטענתה, אחד מאנשיה התכוון כי יש לעשות סדר בדעות שמוצגות בערוץ 12. "תושבי בארי תקשיבו , דרוקר ניצל אתכם, את הכאב שלכם", כך אמרה רגב בתוכנית "הפטריוטים".
"זו השיטה של רביב דרוקר, אני ארסק את התחקיר של רביב דרוקר. רביב תתכונן, תתכונן אתה תשלם הרבה מאוד כסף. אתה וערוץ 13", כך הכריזה רגב. בהמשך דבריה, שרת התחבורה מתחה ביקורת חריפה נגד ערוץ 12, אשר לטענתה, הדהד את התחקיר של דרוקר.  
על הטענה כי שרת התחבורה מעניקה יחס לרשויות שונות בהתאם לזיקה הפוליטית, אמרה רגב:  "אין דבר כזה. אין תעדוף של רשויות על פי זיקה פוליטית. לא היה ולא נברא. כל התעדופים נעשים לפי היבטים מקצועיים. הוא (דרוקר) מראה רמזור שקרי".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    המירי רקב
    אמ 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם משקרים חוץ ממנה. אפילו העדויות המוקלטות
    סגור
  • 5.
    רמת אמינות 0 (ל"ת)
    א 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    יש לכם הסבר אך רגב לא מזהירה את אל על
    Yl 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קוני רוזנברג הזמין את המטוס נוסעים הכי מסוכן ש קיים היום בשוק העולמי ו...דממה במשרד התחבורה .מה רגב לא קוראת עברית? או אנגלית? מה רק ביהלומים היא מבינה? אז מה שאמרה על השר אלי.... קבלי בחזרה וכפול
    סגור
  • 3.
    מי פנה בתלונה למשטרה??? הם חייבים תלונה !!
    אורה 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    המשטרה יכולה לחרור רק אם ישנה תלונה. במשטרה..האם הדרק לערוץ.13 הגיש תלונה, או מיארה ??? על סמך מה הגיעו פתאום שוטרים.לשרה רגב, והתנהגו כאילו בוצע פה רצח לפחות...לכאורה
    סגור
  • לא חייבים תלונה
    מאור 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אדם נרצח ולא מתלוננים, המשטרה לא תחקור? החוק מתיר למשטרה לחקור ללא תלונה
    סגור
  • לא נכון
    צביקה 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשטרה לא צריכה תלונה כדי לחקור. אם המשטרה חושדת שיש חשד לשחיתות פוליטית היא מחוייבת לחקור. ראית פעם מישהו מתלונן על ראש ארגון פשע, אז המשטרה לא חוקרת את המעשים שלו? ד''ר גוגל קטן ולא היית רושם משהו שאתה לא מבין בו.
    סגור
  • 2.
    לא יעזור למירי רקב.
    טלטל 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היא כנראה תאכל לקרדה סרוחה גם אם גרסה מסמכים.דרכה לאישום סלולה.
    סגור
  • 1.
    כשהשמאל הבוגד ממרידתדיר נגד המדינה
    ירון 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אין חקירה ואין נעליים. לשמאל מותר הכול!
    סגור