משפט

בית המשפט קבע: איש העסקים דודי אפל יפנה את ביתו עד אוגוסט

בעקבות שורה של אירועים בבניין בו מתגורר איש העסקים בפתח תקווה, נקבע כי עליו לעזוב את דירתו המושכרת. במרץ הונח, לכאורה, מטען דמה מתחת לרכבו והושאר פתק מאיים. בשני מקרים הושלחו רימוני הלם בלובי. השכנים חוששים מתקיפות נוספות
מערכת ice | 
דודי אפל (צילום פלאש90)
בית המשפט קבע כי על איש העסקים דודי אפל לפנות את ביתו שבבניין דירות בפתח תקווה, כך דווח על ידי mynet פתח תקווה. בית המשפט הגיע להחלטה זו לאחר שורה של תקיפות שיש החושדים כי היו מכוונות כלפי אפל. אפל מכחיש קשר לאירועים וטוען כי אין לו סכסוך עם אף אחד. 
שמו של איש העסקים ופעיל הליכוד דודי אפל כבר נקשר בעבר בפלילים ובחובות כספיים. הוא ריצה עונש מאסר בפועל בגין עבירות שוחד בהן הורשע. רצף האירועים האחרון החל בחודש מרץ כאשר קיבלה המשטרה דיווח על חפץ חשוד ליד רכבו של אפל. ככל הנראה היה מדובר במטען דמה שכוון אל איש העסקים, שקיבל באותו אירוע גם פתק מאיים שהונח על הרכב. 
נראה כי התוקפים לא הסתפקו רק באיום. רימון הלם הושלח אל עבר לובי הבניין וגרם לנזק לרכוש. האירוע, שהתרחש ב-23 לחודש מאי, לא הסתכם רק בזריקת רימון הלם, ובאותו לילה הושחתה דירתו של אפל בבניין. לפני כשבועיים הושלח עוד רימון הלם אל עבר הבניין. 
דיירי הבניין סיפרו ל-mynet כי הם חוששים מתקיפות נוספות. אפל עצמו טען בשיחה עם העיתון כי הוא לא מעורב בסכסוך וכי לא הונח מתחת לרכבו מטען אלא רק הושאר מסר מאיים. למרות זאת, בית המשפט קבע כי עליו לפנות את דירתו עד סוף חודש יולי. 
חברת מגורייט, שמשכירה את רוב הדירות בבניין, מסרה בתגובה לדיווח mynet פתח תקווה: "החברה הינה מובילת מהפכת השכירות ארוכת הטווח בישראל ופועלת ככל יכולתה לטובת שוכריה. בכדי להוביל לפתרון משביע רצון לכלל שוכרינו בבניין, החברה פעלה בעניין זה בימים האחרונים למציאת פתרון ראוי, והיא שמחה לבשר כי בהמלצת בית המשפט, שקיבלה תוקף של פסק דין, נקבע כי בני הזוג אפל יפנו את המושכר עד ליום 31.7.24. פתרון זה, בנסיבות העניין, הינו הפתרון הראוי, המתאים והמכובד ביותר, ולטובת כלל הצדדים".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לדיווח ב-mynet: "המשטרה מבצעת מגוון פעולות חקירה על מנת להגיע לחקר האמת באירועים אלו. מעבר לכך לא נוכל לפרט מחקירות מתנהלות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה