משפט

דרמה בת"א: כך החשודים הצליחו לגנוב כמות גדולה של תכשיטים

לאחר שהתקבל דיווח כי התרחש שוד בחנות תכשיטים הממוקמת בתל אביב, המשטרה פתחה בחקירת האירוע והחלה בתהליך של איסוף עדויות וממצאים שונים, במטרה לאתר את החשודים. לאחר חקירה ראשונית, המשטרה הגיעה למסקנה כי החשודים השתלטו על בעלת החנות ובכך הצליחו לגנות כמות גדולה של סחורה

מערכת ice | 
שוד (צילום freepik)
משטרת ישראל הודיע היום (חמישי) כי החלה בחקירת אירוע שוד שהתרחש בחנות תכשיטים הממוקמת ברחוב אבן גבירול בתל אביב. על פי הדיווח שהתקבל הבוקר במוקד 100 של המשטרה, עולה חשד לאירוע שוד שהתקיים בחנות התכשיטים.
לאחר הדיווח שהתקבל, כוחות משטרה רבים הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירה, כאשר במקביל החל תהליך איסוף עדויות וממצאים, זאת במטרה לאתר את החשוד שהיה מעורב באותו אירוע.  
לאחר חקירה ראשונית שביצעו כוחות המשטרה, עולה כי מספר חשודים אשר השתלטו על בעלת חנות התכשיטים שנכחה במקום ובעקבות כך, אלו הצליחו לגנוב כמות גדולה של תכשיטים. מלבד זאת, משטרת ישראל ציינה כי פעולות החקירה ואיסוף המידע נמשך, זאת לצד המשך סריקות בניסיון לאתר את החשודים. 
תופעת הגנבות אינה חדשה למשטרת ישראל. רק אתמול (רביעי) פורסם כי כוחות המשטרה הצליחו לתפוס שני חשודים בשוד שהתקיים בחנות בגדים הממוקמת בנצרת. הדיווח על אירוע השוד הועבר למשטרה במהלך החודש שעבר ובעקבות זאת, כוחות המשטרה הגיעו לזירה ופתחו בחיפושים אחר החשודים ופריטי הביגוד השונים שנגנבו על ידם.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה