משפט

גנבו בגדים בשווי אלפי שקלים: כעת יוגש נגדם כתב אישום

דוברות משטרת ישראל הודיעה כי מצאה את שני החשודים ששדדו מספר חנויות בנצרת. העצורים - תושבי מזרעה ונהריה. הסחורה הגנובה נמצאה ברכב באזור. צפו בתיעוד ממצלמת הגוף 
מערכת ice | 
בגדים גנובים בנצרת (צילום קרדיט: דוברות משטרת ישראל)
המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי הצליחה לתפוס שני חשודים בשוד חנות בגדים בנצרת. על פי הודעת המשטרה ב-20 למאי התקבל דיווח במוקד המשטרה על שוד שהתבצע במקום. כוחות המשטרה הגיעו לזירה ופתחו בחיפושים אחר החשודים והסחורה הגנובה. צפו בסרטון ממצלמת הגוף המתעד את האירוע. 
 
צילום מתוך מצלמם הגוף של השוטר במקום. קרדיט: דוברות משטרת ישראל
לאחר שערכו חיפושים מצאו כוחות המשטרה את החשודים. לאחר מכן איתרה המשטרה את הסחורה הגנובה מוחבאת ברכב, הכוללת מספר רב של בגדים. ככל הנראה החשודים הגיעו אל מתחם הקניות בעיר נצרת ושדדו מספר חנויות באזור ולאחר מכן הסתירו ברכבם את הסחורה הגנובה בשווי של אלפי שקלים.
בסיום חקירת החשודים במשטרת מחוז הצפון הוגש נגדם כתב אישום באמצעות שלוחת תביעות צפון. שני החשודים הם תושבי נהריה ומזרעה. ממשטרת ישראל נמסר כי ימשיכו לפעול כנגד העוברים על החוק: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי ותמשיך לפעול להגברת תחושת הביטחון ומיצוי הדין עם העבריינים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה