משפט

בלגן במסעדה האהובה: הלקוח הקבוע תקף באלימות את העובדים

צעיר מבני ברק הואשם בתקיפת עובדים בסניף "סודוך" בפתח תקווה. כתב האישום מייחס לחשוד דניאל הרוני עבירות של החזקת אלה, תקיפה גרימת חבלה ממשית ופציעה
מערכת ice |  2
מסעדה (צילום אמיר מנחם)
יחידת התביעות במשטרת מרחב השרון הגישה היום (שלישי) לבית המשפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד דניאל הרוני, בן 19 תושב בני ברק, בגין תקיפת עובדים תוך שימוש בכלי נשק בסניף של רשת "סודוקו" במרכז פתח תקווה.
על פי כתב האישום, בשבוע שעבר הגיע הרוני לסניף כשהוא לבוש מסיכה שחורה ונושא סכין ומוט ברזל באורך 25 ס"מ. בהיכנסו לפס הכנת המנות, הוא הסתער על אחד העובדים וחבט בו במוט הברזל ללא כל התגרות מוקדמת מצד העובד. לאחר מכן הוא זרק קרש לעבר עובד אחר ופגע בפלג גופו העליון.

החשוד המשיך להסתער באלימות גם על עובדים נוספים תוך נפנוף במוט הברזל לעברם וחבטות בראשם ובפניהם. שניים מהעובדים נזקקו לקבלת טיפול רפואי לאחר התקיפה. צוות העובדים הצליח להשתלט על הרוני ולחלץ מידיו את הסכין והמוט. לפי עדויות במשטרה, העובדים הכירו את הרוני כלקוח קבוע, אך אין להם סכסוך עמו שהצדיק את התקיפה האלימה. הם מנעו את יציאתו מהסניף עד להגעת כוחות משטרה.
כתב האישום מייחס להרוני עבירות של החזקת אלה, תקיפה גרימת חבלה ממשית ופציעה. הרוני, חסר עבר פלילי, שמר על זכות השתיקה בחקירתו. הוא שוחרר למעצר בית עם איסור יצירת קשר עם הסניף ועובדיו.  גורמי משטרה מסרו כי אלמלא השתלטות העובדים על הרוני, יתכן שהנזק שיכול היה לגרום היה רב יותר. החקירה התנהלה על ידי תחנת משטרת פתח תקווה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לתלות אותו - קל ופשוט . (ל"ת)
    דיויד 1114 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ניסיון לקבלת פרוטקשיין מה לא ברור?
    אלעד 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבריין שניתפס
    סגור