משפט

משטרת ישראל באזהרה חמורה: זו ההונאה החדשה שתסבך אתכם

משטרת ישראל מבקשת מהציבור להגיש תלונה בדבר פניות מהסוג הזה של יחות המזדהות בשם מוקד 110, מוקד המידע של משטרת ישראל ומציגות את הפרטים של הנמען
מערכת ice |  1
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
בשעות האחרונות מתקבלות שיחות המזדהות בשם מוקד 110, מוקד המידע של משטרת ישראל ומציגות את הפרטים של הנמען. פנייתם מוסברת בטענות שונות בין היתר, נסיון פריצת מכשיר הסלולר על ידי איראנים.
עוד במהלך השיחה הפונה מבקש קוד ובסיומה נשלחת הודעה המבקשת עדכון פרטים אישיים בהם מספר תעודת זהות. מדובר בשיחת הונאה ולכן משטרת ישראל מבקשת מהציבור שלא לשתף עם הפונה פעולה, לא למסור פרטים או לפתוח את ההודעות ולהתעלם מהן ומתוכנם.
משטרת ישראל מבקשת מהציבור להגיש תלונה בדבר פניות מהסוג הזה, מצ"ב קישור להגשת תלונה באופן מקוון, בכתובת:‏ https://www.gov.il/he/service/request-file-complaint-online-during-emergency
עם תחילת הטיפול בבקשתכם, יישלח אליכם עדכון באמצעות מסרון (SMS) ולדואר האלקטרוני, אם תבחרו לאשר קבלת עדכונים באמצעות אמצעים אלקטרוניים. הפנייה תנותב באופן אוטומטי לחוקר להמשך טיפול, ובמידת הצורך יצרו אתכם קשר על מנת להמשיך ולחקור את התלונה. ייתכן ותידרשו להגיע לתחנת המשטרה לצורך המשך הטיפול בתלונה.

שימו לב, טופס הבקשה להגשת תלונה אינו מהווה תלונה רשמית עד להשלמת התהליך על ידי חוקרי המשטרה. הדיווח כמוהו כמסירת ידיעה אודות עבירה לשוטר, כמשמעותה בסעיף 243 לחוק העונשין. יש למסור דיווח אמת וככל שלא תפעלו לעשות כן, הינכם צפויים לעונשים הקבועים בחוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נדרש להגיע לתחנת המשטרה?! על מה ולמה? לא תודה! (ל"ת)
    רווח והפסד 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור