משפט

הלם: אחד השחקנים המוכרים בישראל חשוד באיום על זוגתו

לטענת זוגתו של החשוד לשעבר: "הוא התקשר ואיים שיזרוק רימונים על הבית". הסנגור של החשוד יוצא נגד הטענות בנחרצות וטוען: "מדובר בבני זוג לשעבר שניהם אנשים בשנות העשרים לחייהם, אין סכנה לציבור מבחינת החשוד"
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ סורייה דיאמנט, shutterstock)
שחקן בסדרה מוכרת נעצר על ידי המשטרה בחשד כי איים ותקף לכאורה בת זוגו לשעבר, כך על פי דיווח של ערב טוב עם גיא פינס אמש. בית משפט השלום אף האריך את מעצרו של אותו שחקן בשלושה ימים נוספים לשם השלמת החקירה בעניינו.
לטענת זוגתו של החשוד לשעבר: "הוא התקשר ואיים שיזרוק רימונים על הבית". ב-N12 גם פורסם כי הסנגור של החשוד יוצא נגד הטענות בנחרצות וטוען: "מדובר בבני זוג לשעבר שניהם אנשים בשנות העשרים לחייהם, אין סכנה לציבור מבחינת החשוד".

עוד הוא הבהיר בנוגע למיוצגו: "מדובר פה בסכסוך פרטני, סובב סביב כסף ולא צריך להרוס לבן אדם 25 שנה שבונה את חייו מההתחלה, בחור שהוא שחקן שמשתתף במספר הפקות", מטעמו של השחקן עצמו לא נמסרה תגובה ושמו אסור לפרסום.
במקרה אחר רק לאחרונה, לאחר שאחד מכוכבי הרשת הידועים בישראל, המוכר בעיקר בקרב בני נוער וצעירים, נעצר בביתו במעלה אדומים לאחר ששתי נשים הגישו נגדו תלונה במשטרת ישראל בגין אונס, בית משפט השלום בתל אביב חשף שמדובר באושיית הרשת אלעד לוי.
ממשטרת ישראל נמסר כי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון במחוז תל אביב עצרה את לוי בן 35 בביצוע בשנים האחרונות עבירות מין במספר נשים צעירות, חלקן בהיותן קטינות. המעצר התבצע בעקבות פרסומים ברשת, לפיהם על פי החשד, ביצע החשוד עבירות מין בנשים צעירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה