משפט

דיוויד קופרפילד חשוד באונס: סימם נשים ואז שכב איתן

דיוויד קופרפילד עומד בפני האשמות בגין אונס והטרדה מינית.  הנפגעות טוענות כי הקוסם המצליח סימם אותן ולאחר מכן קיים איתן יחסן מין ללא הסכמתן וכן נגע בחלקן, ביניהן קטינות, ללא רצונן או אילץ אותן לגעת בו באופן מיני במהלך ההופעות שלו
מערכת ice | 
דיוויד קופרפילד (צילום shutterstock)
הקוסם היהודי-אמריקאי הפופולארי ביותר של שנות ה-80 וה-90 דיוויד קופרפילד עומד בפני האשמות בגין אונס והטרדה מינית. לפי הדיווח אמש (רביעי) בעיתון הגרדיאן הבריטי, 16 נשים טוענות כי הקוסם המצליח סימם אותן ולאחר מכן קיים איתן יחסן מין ללא הסכמתן וכן נגע בחלקן, ביניהן קטינות, ללא רצונן או אילץ אותן לגעת בו באופן מיני במהלך ההופעות שלו.
המיליארדר היהודי ששמו עלה עוד לפני מספר שנים כחלק מהפרשה של ג'פרי אפשטיין, התמודד עם האשמות דומות בעבר כאשר בשנת 2018 היו שטענו כי התנהג בצורה לא הולמת. מעורכי דינו של קופרפילד נמסר כי ההאשמות בפניהן ניצב הקוסם הן בלתי סבירות ושקריות והוא מעולם לא פעם פעל בצורה בלתי הולמת עם אף אחת.
אירוע זה מגיע לאחר קמפיין תנועת Me Too הפך לויראלי בשנת 2017, כאשר מטרתו הייתה להכיר בשכיחותן של הטרדות מיניות וכן לתמוך בנפגעות. הפרשה שהזניקה את הקמפיין היית זו של המפיק והבמאי ההוליוודי, הארווי ויינשטיין כאשר הואשם על ידי יותר מ-100 שחקניות בתקיפה והטרדה מינית, אונס על פני תקופה של 30 שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה