משפט

דרמה בקונדיטוריה האהובה במרכז: מי ירה על העסק?

משטרת ישראל הודיעה כי במהלך הלילה התקבל אצלה דיווח על ירי לעבר עסק מסוג קונדיטוריה בדרך בן גוריון בבת ים, כאשר על פי דיווחים מדובר בקונדיטוריה מוכרת בעיר
מערכת ice | 
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משטרת ישראל הודיעה הבוקר (חמישי) כי במהלך הלילה התקבל אצלה דיווח על ירי לעבר עסק מסוג קונדיטוריה בדרך בן גוריון בבת ים, כאשר על פי דיווחים מדובר בקונדיטוריה מוכרת בעיר.
עם קבלת הדיווח הדרמטי, שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום  ואספו ממצאים וראיות. על פי המשטרה, הרקע לאירוע הינו פלילי, ונפתחה חקירה במטרה לאתר את היורה. הירי כאמור התרחש בשעות הלילה, ולא היו נפגעים באירוע, אך כן נגרם נזק לחלונות של הקונדיטוריה.
בהודעה הרשמית שיצאה טעם משטרת ישראל בנוגע לירי לעבר הקונדיטוריה בבת ים נכתב כי "במשטרת ישראל התקבל  הלילה דיווח על ירי לעבר עסק מסוג קונדיטוריה בדרך בן גוריון בבת ים. כוחות משטרה הגיעו למקום ואספו ממצאים וראיות. הרקע פלילי ונפתחה חקירה. אין נפגעים. נגרם נזק לחלונות העסק".
כזכור, לאחרונה חשפה משטרת ישראל כי במסגרת המאבק בפשיעה וההימורים הבלתי חוקיים, המהווים צינור חמצן כלכלי לפעילות עבריינית, בלשי משטרת בת ים ביצעו חיפוש על פי צו מבית המשפט בדירה של חשוד בעיר בת ים, במסגרתה תפסו כ-550 אלף שקל במזומן, כ-30 אלף דולר במזומן וצ'קים על סך כ-260 אלף שקל. 
בסך הכל תפסו השוטרים כסף בסכום כולל של למעלה ממיליון שקל, שעל פי החשד הגיעו כאמור מבתי הימורים לא חוקיים. בנוסף לכך, נתפסו טפסי מעקב אחר העסקאות. כאמור, החשוד תושב בת ים בן 33 נעצר והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה המקומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה