חדשות

המחאה בבלפור הגיעה לסיבוב נוסף, משטרת ישראל תגברה כוחות והמכתזית בכוננות

אחרי ההתפרעות בירושלים שבמהלכה נעצרו שלושה מפגינים, המשטרה הקימה חפק בגבעת התחמושת והציבה מאות שוטרים במקום כדי לשמור על הסדר. קריים מיניסטר במסר: "שעון החול של נתניהו התהפך וגם העכברים הנאמנים נוטשים את הצוללת"
כפיר אדר |  2
חפק המשטרה (צילום NULL)
אחרי ההפגנה המוקדמת מול מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו בבלפור, שהצליחה להפתיע את כוחות המשטרה כאשר המפגינים הגיעו מוקדם מהצפוי, המשטרה נערכת בצורה מאסיבית יותר לקראת המחאה המאוחרת יותר של הערב (שבת) ומאות שוטרים מאיישים את מקום המחאה.
חפ"ק משטרתי הוקם בחניון גבעת התחמושת, כאשר האזור רושת במצלמות המשדרות לחפ"ק. גם מכתזית הובאה לצומת ויהיה בה שימוש במקרה של הפרות סדר, זאת לאחר שמוקדם יותר כבר נעצרו שלושה עצורים כשבמקביל הודלקו מול מעונו של ראש הממשלה מדורות. אלפים שוב הגיעו למחות והפעם נרשמו פחות הפרות סדר מאשר בשעות המוקדמות. 
בלי קשר לכך, אלפי אנשים יצאו לצמתים ולגשרים כמו בכל שבוע וזה השבוע ה-27 הגיעו למחות גם בקיסריה מול בית משפחת נתניהו וגם בבלפור.  בתנועת קריים מיניסטר יצאה להפגנה תחת ההצהרה: "המחאה הפילה את הממשלה הכושלת ותפיל את ראש ארגון הפשע".
עוד מסרו בארגון: "לאחר שמחאת בלפור הביאה להפלת הממשלה, וערב הכניסה לסגר פוליטי נוסף מבית מדרשו של הנאשם, תתקיים ההפגנה המרכזית מול מעון ראש הממשלה בירושלים. בשעה 18:30 החלו להתאסף מפגינים בגשר המיתרים לקראת 'צעדת התקווה' למתחם ההפגנה. 
עוד נמסר מתנועת 'קריים מיניסטר': "המחאה הצודקת והנחושה שידעה המדינה הפילה את הממשלה הגרועה והכושלת בתולדותיה, ותפיל גם את ראש ארגון הפשע שלא בוחל באף אמצעי כדי להימלט מהדין. שעון החול של נתניהו התהפך וגם העכברים הנאמנים נוטשים את הצוללת. נהיה הערב ובכל מוצש בבלפור ולא נעצור עד שהוא יילך!"
בתנועה הוסיפו: "הציבור מימין ומשמאל מבין שהנאשם מטיל סגר פוליטי שיחנוק את המדינה וימיט אסון כלכלי על אזרחיה. מחדל שרק נתניהו החלש והסחיט אשם בו. נתניהו מסוכן לישראל ובבחירות הקרובות הוא וחבריו לארגון הפשע יסתלקו מחיינו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין הפגנות על הנער שנהרג? רק בבלפור?
    אורי שומרון 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מאוזנים
    סגור
  • 1.
    שוטרים שימרו על הבריאות מהמטורללים
    ארנון תל-אביבי 12/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שוטרים תפסיקו לסכן את בריאותכם מול המטורללים . מפעילים מכתזית עם צבע סגול . מחר מכתזית עם צבע שחור. מחרתיים עם מים דלוחים . די לאנרכיסטים במימון הפדופיל המתוסכל וחבורת הקינאה-שינאה שמממנת את המטורללים. להפסיק את הטירלול של ה"לשעברים" המתוסכלים עם פנסיות של 70-90 אלף ש"ח לחודש (כמובן הכל על-חשבוננו) .
    סגור