בריאות

כסף, סמים ופחדים: מאמן הכושר המפורסם שובר שתיקה

צביקה עינב, מאמן הכושר המצליח שהקים את המיזם "אבא חטוב", מודיע על עזיבתו מתפקיד מנהל הקהילה ומעביר את השליטה לידיה של גרושתו, רז עינב. בריאיון מיוחד, עינב מספר על תחושת המיאוס בעבודה ועל התקופה הקשה בחייו בו נפל לסמים
מערכת ice |  1
אימון בחדר כושר (צילום freepik)
לאחר שהקים לפני שלוש שנים את המיזם "אבא חטוב", מאמן הכושר צביקה עינב, הודיע לקהילה הענקית שהקים כי הוא עוזב את המיזם המצליח ומעביר אותו לידיה של גרושתו, רז עינב. צביקה עינב, מאמן הכושר המצליח, סיפר כי הסכומים הגדולים שנוצרו מהמיזם הבריאותי, כבר לא מלהיבים אותו.
בריאיון לאתר N12, סיפר עינב על הרווחים הגבוהים שהעניק לו המיזם: "'אבא חטוב' הכניס בשלוש שנים מעל 100 מיליון שקל. אתה מרוויח בצורה שהיא לא פרופורציונלית. אתה יכול לעבוד שעתיים בשבוע ולהרוויח מאות אלפי שקלים בחודש". עינב ציין כי איכות החיים שכל ישראלי משווע אליה, לא הפכה אותו למאושר. כידוע, "אבא חטוב", הינו מיזם בריאותי שמסייע לגברים בקיום אורח חיים בריא. 
מה שכן העניק לו את תחושת הסיפוק והאושר הוא דווקא הסיוע לנזקקים: "לקחת את כל ההומלסים של רוטשילד ולקנות להם פיצות והמבורגרים. והמבט שהיה להם בעיניים היה הרבה יותר טוב מאשר כל שעון או כל פרארי". "זה גורם לך לשאול שאלות", ציין עינב והוסיף: "כשאני לא צריך לקום בבוקר לעבודה כדי להתפרנס, האם אני באמת רוצה לקום אליה? והרבה פעמים התשובה הייתה "לא". ואז הבנתי שיש פה בעיה". 
בהמשך הריאיון, חשף עינב כי החיפוש העצמי הביא אותו למשבר נוסף – הסמים. "פטריות, אם-די, איוואסקה. חוויות פסיכדליות", סיפר מאמן הכושר של מיזם "אבא חטוב".  "שם אתה פוגש את עצמך בלי שום מסכה. אתה מתמודד עם פחדים מה יהיה, אתה מתמודד עם ציפיות מאוד-מאוד גדולות". 
בעקבות הקשיים הרבים שהצטברו אצלו, הכריז צביקה עינב בפני קהילת "אבא חטוב" כי הוא פורש מתפקידו. בפוסט ברשת החברתית "פייסבוק", כתב לקהילת "אבא חטוב": "אחרי 3.5 שנים של המיזם הכי מצליח ומורכב שלקחתי בו חלק בחיי - הגיע הזמן להיפרד. בשנה האחרונה, כשאנשים מזהים אותי ברחוב או מציגים אותי בראיונות כ"אבא חטוב", משהו כבר לא מרגיש נכון שם. בחצי השנה האחרונה, הבנתי (אחרי כמה שלבי אבל אחרונים) שזה לא המקום שלי יותר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נוכלות
    רזה 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יתברר עוד כמה שנים כנראה
    סגור