כסף וצרכנות
לאחר הסערה: הצעד המפתיע של "אבא חטוב"
לאחר ששירות הלקוחות של החברה חווה עומסים במסגרת הפניות הרבות, מתבצע בימים אלה גיוס למחלקת שימור הלקוחות של "אבא חטוב"
לאחר שמנכ"ל "אבא חטוב", צביקה עינב, התייחס בריאיון מיוחד לסערה שהתחוללה בפייסבוק עקב חוסר המענה ללקוחות קיימים שהשמינו לאחר שתוכנית האימונים שלהם נכשלה, בשירות הלקוחות של החברה,
כעת, החברה מגייסת עשרות עובדים למחלקת שימור הלקוחות. כזכור, בריאיון עינב אף אמר שבמחלקת שירות הלקוחות של החברה נמצאים שישה עובדים.
כזכור, עינב התראיין ונשאל על חוסר המענה בשירות הלקוחות של החברה: "גדלנו בשלוש שנים ל-50,000 לקוחות, אנחנו לוקחים אחריות מלאה על הבעיה. אם שירות הלקוחות לא עומד בסטנדרטים אנחנו ניתן דין וחשבון על כך. אני מזמין את מי שלא קיבל שירות ראוי ליצור איתנו קשר מיד".
עינב אף התייחס להבטחה שבזכותה אנשים רבים החליטו להירשם לאבא חטוב, והיא: תוכנית אימונים חדשה במקרה של השמנה ואמר: "אנחנו עומדים בהבטחה הזו, המטרה שלנו זה לייצר סיפורי הצלחה, אנחנו באים לפתור מגפה. המטרה שלי היא לשנות חיים של אנשים".
עוד ב-
עינב סיכם וביקש: "אנחנו לוקחים אחריות על המצב, אם יש בן אדם שמרגיש שאנחנו רימינו אותו, אני מזמין אותו לפנות אליי לעמוד הפייסבוק ואני אדאג לו להחזר כספי רטרואקטיבי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה