כסף וצרכנות

מנכ"ל אבא חטוב מגיב לטענות: "צרו איתנו קשר מיד"

לאחר טענות רבות שעלו מצד מתאמנים שהתאמנו בתוכנית האימונים של "אבא חטוב", מנכ"ל החברה, צביקה עינב מגיב: "אנחנו לוקחים אחריות מלאה על הבעיה. אם שירות הלקוחות לא עומד בסטנדרטים אנחנו ניתן דין וחשבון על כך"
מערכת ice |  2
אימון (צילום freepik)
דיאטת "אבא חטוב" הצליחה למשוך אליה גברים רבים ששמעו את השיטה והתאהבו - בחברה מבטיחים ללקוחות להוריד את הכרס שלהם בזמן מינימלי של 90 יום בלבד. בתוכנית עוד מבטיחים תמורת 1,400 שקל, לייצר תוכנית אימונים חדשה במידה ועליתם במשקל תוך שנה מאז ההגעה ליד.
מנכ"ל החברה, צביקה עינב, התראיין ב"תוכנית חיסכון" והתייחס לכל הטענות. כאשר עינב נשאל על חוסר המענה בשירות הלקוחות של החברה הוא ציין: "גדלנו בשלוש שנים ל-50,000 לקוחות, אנחנו לוקחים אחריות מלאה על הבעיה. אם שירות הלקוחות לא עומד בסטנדרטים אנחנו ניתן דין וחשבון על כך. אני מזמין את מי שלא קיבל שירות ראוי ליצור איתנו קשר מיד".
עינב התייחס להבטחה שבזכותה אנשים רבים החליטו להירשם לאבא חטוב, תוכנית אימונים חדשה במקרה של השמנה: "אנחנו עומדים בהבטחה הזו, המטרה שלנו זה לייצר סיפורי הצלחה, אנחנו באים לפתור מגפה. המטרה שלי היא לשנות חיים של אנשים".
עינב סיכם וביקש: "אנחנו לוקחים אחריות על המצב, אם יש בן אדם שמרגיש שאנחנו רימינו אותו, אני מזמין אותו לפנות אליי לעמוד הפייסבוק ואני אדאג לו להחזר כספי רטרואקטיבי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיוני
    צביקה 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הישראלים אוכלים הכל שימציא אבא שעיר שיתחיל אצל עצמו קודם
    סגור
  • 1.
    מתעשר על חשבונכם
    סלוודור 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתחילו לדווש יבטטות אולי תורידו 20 גרם עד הערב
    סגור