בריאות

הישג לאינספירה הישראלית: הסכם יוקרתי עם בית חולים מוביל בארה"ב

אינספירה המייצרת מכשירים רפואיים חתמה על הסכם כוונות (LOI) עם בית החולים Northwestern Memorial בשיקגו, לשימוש קליני ב-ART100 INSPIRA של החברה
מערכת ice | 
אינספירה בדרך לאישור FDA (צילום אינספירה טכנולוגיות)
אינספירה טכנולוגיות, חברה ציבורית ישראלית הנסחרת בנסדאק, חלוצה בתחום הטיפולים מצילי החיים, שמטרתה להחליף את מכונות ההנשמה המכניות המסורתיות, הודיעה על חתימה על מכתב כוונות לא מחייב (LOI) עם בית החולים Northwestern Memorial בשיקגו, ארה"ב.
מדובר בבית חולים מוביל שדורג כבית החולים השמיני בטיבו בארצות הברית על ידי ניוזוויק בשנת 2023, והוא חלק מנורת'ווסטרן מדיסין המפעילה מספר בתי חולים בארצות הברית.

ההסכם הנוכחי מבטא את האינטרס המשותף של שני הצדדים להמשיך ולבחון שיתוף פעולה פוטנציאלי בנוגע להערכת האופן שבו המכשור הרפואי של החברה, מדגם INSPIRA ART100, תואם לצרכים של בתי חולים בתרחישים קליניים, לרבות יעילות העבודה והטיפול הרפואי. במסגרת ההסכם, נורת'ווסטרן מתחייב לרכוש את כל האמצעים המתכלים הדרושים להפעלת המכשירים ויספק לאינספירה את כלל הנתונים והתובנות מהשימוש במכשור הרפואי של החברה. תנאי הסכם ה- LOI כפופים לקבלת אישור רגולטורי ממנהל המזון והתרופות האמריקאי ("FDA")  למכשיר במחצית הראשונה של 2024.
ג'ו חיון, נשיא אינספירה טכנולוגיות: "אנו מאמינים כי ההזדמנות לבחון ולהעריך את ה-ART100INSPIRA  עם בית חולים מוביל בארה"ב כמו נורת'ווסטרן, תסלול לנו נתיב משמעותי לכניסה לשוק האמריקאי".
הפתרונות החדשניים של אינספירה סוללים את הדרך לחמצון דם ישיר, העוקף את הריאות ויכול להפחית את הצורך במכשירי ההנשמה המכניים המסורתיים שנמצאים בשימוש כיום. מעבר לכך, החברה מפתחת טכנולוגיות לניטור ובקרה של זרימת הדם ושילוב יכולות ניטור וחיזוי באמצעות בינה מלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה