בריאות

הביצים יורדות מהמדפים: זו העיר בה המלאי הושמד

אגף הפיקוח של מועצת הלול והרופא הווטרינר האחראי במחוז של לשכת הבריאות תל אביב במשרד הבריאות פעילות משותפת בשווקים בעיר תל אביב
מערכת ice | 
תבנית ביצים (צילום דוברות משרד החקלאות)
כבכול שנה לפני חג הפסח ערכו משטרת ישראל, השיטור העירוני של עיריית תל אביב, אגף הפיקוח של מועצת הלול והרופא הווטרינר האחראי במחוז של לשכת הבריאות תל אביב במשרד הבריאות פעילות משותפת בשווקים בעיר תל אביב.
במהלך הביקורת נמצאו ביצים פגות תוקף שאוחסנו בתנאים לא נאותים. בהוראת הרופא הווטרינר האחראי במחוז תל אביב של  משרד הבריאות הושמדו כ–1500 ביצים. הטיפול במוצרי הבשר, העוף, וביצים, אחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה עלול להזיק לבריאות הציבור.

ממשרד הבריאות נמסר: "ניתן לעיין במדריך לקניה נכונה של בשר, עופות ודגים באתר האינטרנט:"http://www.health.gov.il/Subjects/FoodAndNutrition/food/HandlingFood/Guide_treatment_and_food_hygiene/Pages/Fresh_meat_winged.aspx".
רק לאחרונה ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ דוד ביטן, קיימה דיון שעסק במצב ענף ההטלה, זאת על רקע הישיבות האינטנסיביות שמוביל היו"ר ביטן לטיפול ביוקר המחיה בענף המזון. במהלך הדיון עלו הקשיים איתם מתמודדים המגדלים במעבר ללולים ללא כלובים, והיו"ר ביטן ביקש כי משרד החקלאות ירכז את שינוי תכניות הבניין וקבלת ההיתרים עבור כל החקלאים והמושבים, ומי שלא יצטרך לטיפול הכולל יצא מהענף. עוד הוא קרא לפקח לא רק על מחיר הביצה לצרכן אלא גם על המחיר שמקבל החקלאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה