בריאות

תביעת מיליונים נגד ביה"ח הלל יפה: "התאבד בגלל מחדל"

תושב חדרה בן 70 שסבל מדיכאון סיפר לפסיכיאטרית בבית החולים כי ניסה לשים קץ לחייו. למרות זאת היא שחררה אותו לביתו - והוא התאבד
מערכת ice |  1
דיכאון (צילום pexels)
תביעה בסך 2 וחצי מיליון שקלים הוגשה נגד בית החולים הלל יפה בחדרה, על ידי משפחה שאביה שם קץ לחייו לפי הטענה לאחר התרשלות של הפסיכיאטרית.
N12 פרסם את התביעה, לפיה תושב חדרה בן 70, נשוי וסבא לנכדים, אובחן עם דיכאון וטופל במשך תשע שנים במחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים הלל יפה. לטענת המשפחה, הדיכאון הקשה שבו לקה לא השתפר למרות התרופות שקיבל, והוא הזכיר באזני הצוות הרפואי שרצונו לשים קץ לחייו.

לדברי עורכי הדין רן שפירא ורותם ציוני ממשרד עורכי הדין אלמוג-שפירא, לפני כחמש שנים, בפעם האחרונה שהגיע למחלקה הפסיכיאטרית, אמר לרופאה כי ניסה להתאבד יום קודם לכן. למרות זאת - היא שחררה אותו, ותיאמה עימו שיחזור לאשפוז כעבור חמישה ימים. למרבה הצער, הוא שב לביתו ושם קץ לחייו.
בתביעה לבית משפט השלום בתל אביב מצוין כי הרשומה הרפואית מהפגישה האחרונה של המנוח עם רופאיו, נמחקה ממחשב בית החולים. כתב ההגנה טרם הוגש.
מבית החולים הלל יפה נמסר בתגובה: "מדובר באדם שטופל בבית החולים במסירות שנים רבות. התביעה התקבלה בביה"ח רק לאחרונה, ביה"ח בוחן את הטענות ותגובתו תינתן במסגרת הערכאות המשפטיות בהן הנושא נידון כעת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת, צה הרופאה אשמה? (ל"ת)
    אורן 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור