בריאות

וופל לואקר יורד מהמדפים בסופרמרקט: מתבקשים לא לצרוך

חברת לים בע"מ הודיעה ללקוחותיה כי במידע על אלרגנים של אחד ממארזי הוופלין הושמטו האלרגנים הבאים: מכיל: בוטנים, שעורה (גלוטן) ושקדים ועלול להכיל: שומשום, על כן יוכלו להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי. המוצר נמכר בכמות מועטה בחנות הדיוטי פרי של החברה בנמל חיפה ובחנות לדיפלומטים בת"א
מערכת ice |  2
סופרמרקט (צילום pixabay)
בהתאם לבדיקה שנערכה בעקבות תלונת צרכן, חברת לים בע"מ מבקשת להודיע לקהל לקוחותיה כי בתווית הכתובה בשפה העברית על מארז וופלים בשם ‘Loacker Best of Moments, מוצר אשר נמכר בכמות מועטה בחנות הדיוטי פרי של החברה בנמל חיפה ובחנות לדיפלומטים בת"א, במידע על אלרגנים הושמטו האלרגנים הבאים: מכיל: בוטנים, שעורה (גלוטן) ושקדים ועלול להכיל: שומשום (אולם יובהר כי אלרגנים אלו מופיעים בשפה האנגלית, באריזת המוצר).
שם המוצר – לואקר בסט אוף פאוצ', משקל: 300 גרם, מנת ייצור – LBF072240135, ברקוד – 8000380180431, תאריך אחרון לשיווק – 8/2023, המוצר מיוצר על ידי לואקר SPA-AG.

החברה מסרה: "צרכנים בעלי אלרגיה לבוטנים, לשעורה (גלוטן), לשקדים, לשומשום ולאלרגנים נוספים המופיעים בתווית המוצר מתבקשים שלא לצרוך אותו. ברצוננו להדגיש כי החברה פועלת בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות".
עוד נמסר: "המוצר לא נמצא בדרכי השיווק ולקוחות אשר רכשו את המוצר בחנויות המצוינות בהודעה לעיל יוכלו לפנות לחברת לים בע"מ (בטלפון 04-8615612) ולקבל החזר כספי בגינו.  אנו מתנצלים על אי הנוחות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל מי שצורך את הופלים יודע מצויין מה יש בהם ומה היה בהם (ל"ת)
    אילן 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בדרך להרעבה
    לסט 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רשעי האליטה שהביאו את החיסול לשקרונה מקדמים הרעבה
    סגור