טלוויזיה

יובל סמו בדרמה על הסט: מדוע הפסיק את הצילומים באמצע?

יובל סמו הצטלם לפרסומת של אמישראגז, ביום צילומים ארוך בתוך האמבטיה, כשבמהלך הצילומים סמו נאלץ לעצור באמצע אחרי שעיניו התייבשו והפכו לאדומות וצורבות
מערכת ice |  2
יובל סמו בקמפיין אמישראגז (צילום אמישראגז)
יובל סמו, אחד מהקומיקאים והשחקנים המצליחים ביותר במדינת ישראל, נבחר להיות הפרזנטור של חברת אמישראגז, סמו יוביל את הקמפיין החדש של החברה באווירה הומוריסטית של פסטיבל באמבטיה. הקמפיין בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי בטלוויזיה ובדיגיטל.
בסרטון הראשון של הקמפיין, סמו מגלם דמות של צרכן שרכש את מחמם המים הביתי של אמישראגז ומאז הוא נהנה ממים חמים 24/7, עבר לגור באמבטיה, לא מוכן לצאת ממנה לאורך כל תקופת החורף וחוגג בפסטיבל אחד גדול. הוא מבשל, אוכל, עושה ספורט ומארח באמבטיה - עבר לנהל את כל חייו באמבטיה עם מים חמים ומפנקים.
היום (שני) במהלך הצילומים לקמפיין, התרחשה דרמה לא קטנה על סט הצילומים, כאשר על פי פרסום ב-TMI, מרוב אדים, מים חמים ושהות ממושכת בתוך האמבטיה, עיניו של יובל סמו התייבשו והפכו לאדומות וצורבות. בעקבות כך, הוא נאלץ לעצור את הצילומים וביקש לקחת הפסקה על מנת להרגיע את הצריבות. יום הצילומים נעצר ולאחר הפסקה ארוכה, הצילומים חזרו לסדרם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תל אביב
    יואב 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על הבחירה ,יופי של מסר.
    סגור
  • 1.
    מדהים
    The Canadian 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקרה דומה קרה גם לנעים שווילי, סגן אופה, שאפה הרבה זמן ונהיו לו עיניים אדומות ובשל כך לקח כמה שעות הפסקה. אם כבר מדברים על הבעיה, אז חייבים להזכיר גם את זה.
    סגור