בריאות

בית מאזן לנכי צה"ל מתמודדי פוסט טראומה הוקם ברחובות

בית ראשון מסוגו הוקם למען נכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה. בית מאזן יציע תמיכה באווירה ביתית תוך פעילויות פרטניות וקבוצתיות מגוונות
מערכת ice | 
בית מאזן (צילום הדר דולן)
ברחובות נפתח בית ראשון מסוגו שייתן מענה לנכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה – בית מאזן. הבית הוקם מתוך הבנה שאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי לא מתאים לכל אדם החווה משבר נפשי. הבית מציע תמיכה באווירה ביתית ואפשרות להשתתף בפעילויות פרטניות וקבוצתיות מגוונות.
הקמת הבית המאזן בוצע על ידי אגף השיקום ומשרד הביטחון כחלק מיישום המלצות רפורמת "נפש אחת" ואת הבית תפעיל אנוש העמותה הישראלית לבריאות הנפש. הבית עוצב על ידי סטודנטיות של סטודיו B6 ויכיל בכל זמן נתון כ-10 נכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה.

לימור לוריא, סמנכ"ל וראש אגף השיקום במשרד הביטחון: "הבית המאזן החדש מהווה בשורה משמעותית לנכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה. מדובר בבית ייעודי עבורם, המעניק להם סביבה אינטימית להשתקם בה ומפחיתה להם את הצורך לאשפוז במחלקות הפסיכיאטריות השונות".
ד"ר הלה הדס מנכ"לית עמותת אנוש: "אנחנו שמחים על האמון המקצועי ועל הזכות שניתנה לנו להקמת הבית המאזן לאשפוז פסיכיאטרי עבור נכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה".
רפי כהן צמח מ"מ יו"ר ארגון נכי צה"ל: "הדרך לטיפול שלם ומלא בנכות ונכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה עוד ארוכה, אבל אנחנו צועדים בנתיב הנכון, כשהאחריות הלאומית והערבות ההדדית היא הדלק המניע אותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה