משפט

זה המשרד שייתן ייעוץ תקשורת לעמותת אנוש

משרד הייעוץ והתקשורת בן חורין אלכסנדרוביץ' ייצג את עמותת אנוש שמסייעת למתמודדי נפש ובני משפחותיהם בעקבות קמפיין אוסטרלי R U OK?
מערכת ice | 
טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין (צילום חן גלילי)

משרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה בן חורין אלכסנדרוביץ', נבחר לייצג תקשורתית את עמותת אנוש המעניקה שירותי שיקום וטיפול פורצי דרך לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ובני משפחותיהם, ומקדמת מדיניות בתחום.


העבודה עם משרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה בן חורין אלכסדרוביץ' מתבצעת על רקע קמפיין R U OK? שמטרתו הגברת השיח בנושא בריאות הנפש, והעלאת המודעות לכך שבאמצעות שיחה פשוטה בין חברים ניתן לשנות את חייו של אדם. 'יום R U OK?' מתקיים באוסטרליה ב-13 השנים האחרונות, ויתקיים לראשונה בארץ בתאריך ה8.9, כשהקמפיין הפרסומי בארץ הינו בהובלת משרד הפרסום DIBOOR.


קובי ורון מנהל מחלקת בריאות (צילום ענבל מרמורי)
 


עמותת אנוש הוקמה לפני למעלה מ-40 שנה על ידי קבוצת משפחות אמיצה שביקשה לשפר את איכות חייהם של ילדיהם שהתמודדו עם מגבלה נפשית. כיום היא מונה למעלה מ-1,000 עובדים ו-1,000 מתנדבים, ומעניקה שירות בפריסה ארצית לכ-16,000 מתמודדים עם מגבלה נפשית ב-75 מרכזי פעילות ולאלפי בני משפחות התומכים בהם.
 


בן חורין אלכסנדרוביץ' הינה חברה לשירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי, ניהול משברים, ניהול קמפיינים, דוברות ויחסי ציבור כשבראשה מכהנים המנכ"לים והבעלים איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' – שגב. בחברה 55 עובדים והיא עובדת עם יותר מ-150 לקוחות, ביניהם שטראוס, סופר-פארם, קבוצת פוקס, פיוניר, קוואלקום, עלם, אלטשולר שחם, קופת חולים מכבי, נת"ע, מגדלי הים התיכון, אפריקה ישראל, האוניברסיטה הפתוחה ועוד. ליווי התיק במשרד יבוצע ע"י צוותו של גלעד בר-און, יועץ תקשורת בכיר, ותחת ניהולו של מנהל מחלקת בריאות וחברה קובי ורון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה