מינויים

בן חורין אלכסנדרוביץ' ייצג מעתה גם את נת"ע

משרד ייעוץ התקשורת בן חורין אלכסנדרוביץ' חתם על הסכם ייצוג עם חברת נת"ע, רגע לפני הפעלה ראשונית של הרכבת הקלה

מערכת ice | 
טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין (צילום חן גלילי)
משרד ייעוץ התקשורת בן חורין אלכסנדרוביץ' ממשיך לצבור לקוחות גדולים. בחודש האחרון צירף לרשימת מיוצגיו את קארפור, רשת המזון הישראלית, וגם את ארגון נכי צה"ל. היום נבחר המשרד  לייצג תקשורתית את חברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) שאחראית על תכנון והקמת מערכת הסעת ההמונים של מטרופולין תל אביב, ובכלל זה הרכבת הקלה והמטרו.  ליווי התיק במשרד בן חורין אלכסנדרוביץ' יבוצע ע"י מיכאל סולומון ראש תחום המשברים בחברה ואבישי ראובני יועץ התקשורת.

בן חורין אלכסנדרוביץ' הינה מחברות ייעוץ התקשורת, הדיגיטל וניהול המשברים המובילות בישראל. מלבד המפורטים למעלה, המשרד עובד בין היתר עם: אלטשולר שחם, שטראוס, סופר-פארם, פוקס, סולאראדג', קבוצת לפידות, קוואלקום, payoneer, מכבי שירותי בריאות, יוליוס בר, הטוטו וארגון לתת.
נת"ע הינה חברה ממשלתית, שהחלה פעילותה בשנת 1997 במטרה לספק פתרונות הולמים לקשיי התחבורה של מטרופולין גוש דן. בראש דירקטוריון נת"ע עומדת עו"ד מיה ליקוורניק, ומנכ"ל נת"ע הוא חיים גליק. בימים אלה עומדת נת"ע להפעיל את הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן. 
 
חיים גליק מנכל נת"ע: "אני מברך על הצטרפותם של בן חורין אלכסנדרוביץ לצוות המובחר של יועצי נת"ע. אין ספק כי ניסיונה הרב של חברת הייעוץ האסטרטגי, יסייע בידי נת"ע ערב התקופה הדרמטית וההיסטורית של הפעלת הקו האדום, כניסתם של הזכיינים בקווים הסגול והירוק וקידומו של המטרו, הפרויקט הלאומי הגדול בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה