שיווק ופרסום

עומר אצילי ודור מיכה חטפו: משרד היח"צ סירב לעזור

מנכ"לית בן חורין אלכסנדרוביץ' חשפה כי פנו אליה בתחילת הפרשה מטעמם של דור מיכה ועומר אצילי לניהול המשבר, אך היא סירבה לכך: "לא כל קמפיין הלבנה כשר בעניינו, ובמקרה הזה היה ברור שכל המטרה להעלים, להשכיח ולגרום לכך שלא יהיה מחיר להתנהגות בזויה בעיננו"
מערכת ice |  2
טל אלכסנדרוביץ (צילום ענבל מרמרי)
טל אלכסנדרוביץ', מנכ"לית ובעלים של משרד האסטרטגיה, הייעוץ התקשורתי וניהול המשברים - "בן חורין אלכסנדרוביץ'", חושפת היום (חמישי) כי בדקו איתה בעבר את האפשרות לנהל את המשבר של שחקני הכדורגל דור מיכה ועומר אצילי בתקשורת "אין סכום בעולם". כך, גורם שלישי פנה אל המשרד כדי לערוך קמפיין לגיטימיות לשחקנים כשהתחילה הפרשה לפני שנתיים, אך בעלי המשרד סירבו.
את הדברים כתבה אלכסנדרוביץ' שנתיים מאז חשיפת הפרשה המטלטלת, בה עמדו שחקני הכדורגל מהמובילים בישראל עומר אצילי ודור מיכה במרכז בשל יחסי מין עם קטינות, כאשר בימים האחרונים נחשפו גם התכתבויות בין השניים שסיבכו את השניים בשנית.

בחשבון הפייסבוק שלה כתבה אלכסנדרוביץ' כי זהו פוסט חריג שכן היא בדרך כלל אינה משתפת בנושאים כאלה: "אני הכי גאה בעולם שאנחנו עובדים עם המותגים, החברות, העמותות והארגונים הכי שווים בישראל.אבל יותר על גאה על תיקים שלא לקחנו לאורך השנים".
לדבריה, "כמישהו בדק איתי את הנושא של הלבנת שני הפושעים הללו, העמדה של איתי בן חורין ושלי הייתה ברורה - אין סכום בעולם".
 
זו אינה הפעם הראשונה בה מנכ"לית בן חורין אלכסנדרוביץ' מתבטאת בנושא. בריאיון ל-ice בעבר, אמרה כי "לא לקחנו לקוחות אם זה על בסיס של ניגוד עניינים או שחשבנו שלא רצינו להיות חלק ממשהו שהוא לא נכון לנו, או לבטים ערכיים".
 
על הפוסט שכתבה ועל כך שהתייחסה לפרשת אצילי ומיכה, טל אלכסנדרוביץ' מסרה ל-ice כי "אנחנו עובדים עם הארגונים והחברות הכי משמעותיים בישראל ומקבלים פניות רבות כל העת, עם זאת, לא כל לקוח וכל קמפיין ראויים. במקרים חריגים ובעייתיים היו לקוחות שהחלטנו לא לקחת, ואנו  מודים על כך שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו את זה.
לא כל קמפיין הלבנה כשר בעניינו, ובמקרה הזה היה ברור שכל המטרה להעלים, להשכיח ולגרום לכך שלא יהיה מחיר להתנהגות בזויה בעיננו. לכן במקרה הזה, איתי בן חורין - שותפי ואני - פסלנו התקדמות כבר בשלב מאד מקדמי של בדיקה שנעשתה מולנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מכיר אותך וחושב שהם אכן פושעים אבל...
    גרון עמוק 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אשת מקצוע רצינית לעולם לא "תפתח" או תדבר בצורה כזאת על לקוחות או "כמעט" לקוחות..... אני גבר ואני בז לאצילי ולמיכה על התנהגותם, בטח ובטח ברמה הערכית אבל לעולם לא אשכור את שירותי הגברת הנפוחה והמשתלחת הזאת שכנראה שכחה מאין בא לחמה וגם אי אלו ערכים נוספים למה שנראה כטרנדיות נטו ונסיון לרכב בעצמה על גל.....
    סגור
  • 1.
    אוי טל את כזו יצור מאוס (ל"ת)
    אורן 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור