בריאות

אמו של הצעיר שניזוק מסיגריה אלקטרונית מגיבה: "תזרקו אותה"

אמו של הצעיר אשר נפצע הבוקר בעת עישון סיגריה אלקטרונית מגיבה לראשונה, וקוראת לכל אלו שמחזיקים בסיגריה כזו לזרוק אותה
מערכת ice | 
בית חולים סורוקה (צילום יחצ)
היום בבוקר (רביעי) דווח על מקרה רפואי קשה בעיר דימונה במסגרתו צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע קשה לאחר שניסה לעשן סיגריה אלקטרונית, אשר התלקחה והתפוצצה בפיו. כעת, שעות ספורות לאחר מכן מסרה אמו של הצעיר בריאיון לחדשות 12 כי היא קוראת לציבור שמעשן סיגריות מסוג זה להיפטר מהן. 
לשימוש בסיגריה אלקטרונית האם קראה "רולטה רוסית" היות ולא ניתן לדעת מתי ואיך זה יקרה. יתרה מכך הוסיפה כי בעקבות הנזק בנה עומד לעבור שיקום ארוך, היות ונגרם לו נזק קשה באזור הפנים, עיניים, החזה וחלל הפה שהתרסק. 
יתרה מכך, אמרה כי אם הייתה מודעת לכך שישנה סכנה שכזו, הנובעת משימוש בסיגריה אלקטרונית, הייתה עושה כל שביכולתה על מנת שלא יעשה בה שימוש כלל ולכן עודדה את הציבור שכן עושה בהן שימוש לזרוק אותן והוסיפה: "אני חושבת שאם אנשים יבינו איזה נזק חמור ואיזה סיכון יש בנטילה של העישון של הסיגריה הזו - אני מעריכה שהם יעשו חושבים עוד פעם". 
בשנים האחרונות הוכח כי סיגריה אלקטרונית כן מזיקה לבריאות של אלו אשר מעשנים אותה. בהתאם לכך בתחילת השנה קידם שר האוצר, אביגדור ליברמן, את החלתו של צו מס חדש על קניית המוצר, אך זה לא אושר על ידי הכנסת. המס, אם היה מאושר, היה עתיד לעמוד על קרוב ל-234% מהמחיר הסיטוני עבור נוזל המילוי לסיגריה ואולי כך היה מפחית את היקף השימוש בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה