בריאות

המלון והמסעדה שסיכנו את האורחים נפתחים שוב

צו הסגירה המנהלי למסעדת רותאנה פלוס בשפרעם ולמלון אמיליס בטבריה, שנסגר לאור ליקויים תברואתיים, בוטל
מערכת ice | 
כנרת בטבריה (צילום יובל גסר)

רגע לפני ערב חג סוכות שיחול הערב (ראשון), רופאת המחוז חיפה, ד"ר אולגה ויניצקי, חתמה רשמית על ביטול צו הפסקה מנהלי למסעדת "רותאנה פלוס", ברח' איברהים נימיר חוסיין, שפרעם, זאת לאחר שתוקנו הליקויים בביקורת חוזרת שנערכה במקום.

במקביל, היום העסוק של ד"ר אולגה ויניצקי, רופאת מחוז צפון נמשך, כאשר חתמה במקביל גם על ביטול צו הפסקה מינהלי למטבח מלון 'אמיליס', בטבריה, שגם כן נסגר בשל בעיות תברואה קשות.
 


כזכור, בצו הסגירה צוין: "בצו צוין: "המצב התברואתי, התחזוקתי והטכנולוגי של העסק אינו עומד בדרישות החוק ואינו עומד בדרישות לתקנות רישוי עסקים. עגלה עם מזון מוכן נמצאה בטמפרטורת החדר ללא כיסוי ובסמוך לפח האשפה וחומרי ניקוי וכיור עם כלים מלוכלכים. העגלה נמצאה מלוכלכת ונצפו זבובים מעופים. נצפו טמפרטורות לא תקינות שנעו בין 27 ל-33 צלזיוס במזון מוכן לאכילה".

עוד תוארו הכשלים: "מקרר ירק נמצא מלוכלך ועם כתמי עובש, באותו מקרר נמצאו מגשים עם מזון מוכן לאכילה בסמוך לבשר טחון בהפשרה. נמצא מזון פג תוקף (בשר טחון, כבד, ארטישוק, סלט חומוס, לחם ללא גלוטן, רטבים פגי תוקף, הרינג כבוש עם בצל), נמצא מזון פג תוקף המועד להגשה, קופסאות שימורים עם סימני חלודה ובחלקם הפח עקום".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה