בריאות

עלייה חדה במכירת אלכוהול מזויף: "יכול לגרום לעיוורון ומוות"

דיווח של מאור צור בתוכנית 'העולם הבוקר' ברשת 13 טוען כי נרשמה עלייה חדה בייצור והפצת האלכוהול המזויף לקראת ראש השנה, כאשר הבקבוקים המזויפים מכילים מתנול ומיועדים בעיקר לבני נוער שלא יכולים לרכוש אלכוהול בחנויות. כך תוכלו להישמר
מערכת ice | 
עלייה חדה במכירת אלכוהול מזויף (צילום unsplash)
ראש השנה כבר ממש מעבר לפינה, ועם החג גם המסיבות מגיעות ושוק האלכוהול בארץ מעלה הילוך, כאשר הבוקר (חמישי) בתוכנית 'העולם הבוקר' ברשת 13 בהגשת מירי מיכאלי ורותם ישראל, מאור צור, לשעבר כתב המשטרה של חדשות 13, דיווח על עלייה מטרידה במיוחד בשיווק האלכוהול המזויף, כאשר קהל היעד הוא בעיקר בני נוער.
בדבריו במהלך הדיווח אמר צור כך: "חבורות של אנשים פותחים מעבדות ארעיות בבתים או במקומות מסתור, הם לוקחים חומר שנקרא מתנול, שזה דלק מטוסים, ומריח כמו אלכוהול, הם מערבבים את זה עם מים ומבקבקים עם מכונה ואז פונים ברשתות החברתיות לבני נוער, שלא יכולים לקנות בחנות כי הם מתחת לגיל 18, ומוכרים להם את האלכוהול המזויף עם שליח עד הבית. המחיר מחשיד, בין 80 ל-100 שקל".

על הסכנות בשימוש באלכוהול המזויף שמכיל מתנול: "זה יכול לגרום לעיוורון והרעלות וגם למקרים של מוות, המשטרה מנסה לטרגט אותם. כל בקבוק וודקה או וויסקי של מותג שמכבד את עצמו, כשמנערים אותו שומעים מעין גולת מרזב, ובבקבוקים המזויפים האלה אין. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה