ויראלי

הכוכבת חושפת: "בגיל 9 שתיתי אלכוהול, קנאביס מגיל 10"

השחקנית דרו ברימור סיפרה בעבר על ילדותה הקשה לצד אמה, אך בשיחת פודקאסט עם חברה רוב לאו תיארה כיצד היה מותר לה להשתכר ולעשן, אבל את השוקולד נאלצה להחביא
מערכת ice | 
דרו ברימור
השחקנית המוערכת דרו ברימור סיפרה לא מעט בעבר על ילדותה הקשה והחיים הלא פשוטים שעברה, מאז כיכבה בגיל 7 בלבד בסרט "אי.טי. - חבר מכוכב אחר". בשיחת פודקסאט עם חברה השחקן רוב לאו, סיפרה בהרחבה על החיים לצד אמה, כשהוריה נפרדו עוד בטרם נולדה.
"כבר כשהייתי בת 9, אמא אמרה שסמים ואלכוהול זה בסדר, אבל לא סוכר", סיפרה ברימור, היום 47. בראיונות עבר היא חשפה ששתתה את המשקה הראשון שלה בגיל 9, החלה לעשן קנאביס בגיל 10 ולהשתמש בקוקאין כבר בגיל 12. בגיל 13 אושפזה במוסד פסיכיאטרי וגם אולצה להיגמל מסמים.
אבל מסתבר שמה שהטריד את אמה של דרו יותר מכל בילדותה, היה שלא תכניס סוכר הביתה. "סמים ואלכוהול זה בסדר, העיקר שלא אגע בסוכר", סיפרה לרוב לאו ההמום בשיחת הפודקאסט שפורסמה גם באתר הדיילי מייל. "הסמים והאלכוהול היו גלויים, אבל מכיוון שרציתי מתוק נאלצתי להחביא את השוקולד בארון בתוך קופסא".
 
ברימור, בת למשפחת שחקנים ידועה, כתבה ב-1990 ספר אוטוביוגרפי בשם "ילדה קטנה אבודה" שבו תיארה את ילדותה הקשה. היא נישאה בגיל 19 לג'רמי תומאס, התגרשה כעבור חודש. בגיל 26 נישאה בשנית לקומיקאי טום גרין, אך התגרשה גם ממנו במהרה. ב-2012 נישאה בשלישית לאיש העסקים וויל קופלמן, לשניים נולדו שתי בנות, אך כעבור 4 שנים התגרשה גם ממנו. בעבר הודתה כי היא ביסקסואלית ואוהבת גם נשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה