בריאות

דרמה רפואית: פעוט בן שנה וחצי בלע כ-50 מגנטים | כל הפרטים

אסון כבד נמנע במרכז הרפואי לגליל: לאחר שבלע כ-50 מגנטים, פעוט כבן שנה וחצי עבר ניתוח חירום. מצבו של הפעוט מוגדר כעת טוב | כל הפרטים

מערכת ice |  1
תינוקות (צילום unsplash)
דרמת ענק במרכז הרפואי לגליל: לאחר שבלע כ-50 מגנטים זעירים, פעוט כבן שנה וחצי עבר ניתוח חירום וכך נמנע אסון כבד. על פי הדיווח של אתר "וואלה", מצבו של הפעוט בן השנה וחצי מוגדר כעת טוב.
ההערכה היא כי התינוק הקטן לא בלע את המגנטים בבת אחת אלא עשה זאת במשך מספר ימים. לאחר שהוריו של הפעוט התוודעו למצבו הרפואי המורכב, בן השנה וחצי הובא למיון הילדים. חשד ההורים התגבר כאשר שמו לב כי חלק מהמגנטים הזעירים שבהם שיחק, נעלמו.
כתוצאה מהימצאותם הממושכת של המגנטים הזעירים במערכת העיכול של הפעוט והיצמדות חלקים מצינור העיכול יחד, התרחש דבר מדאיג במיוחד. מספר מגנטים חדרו לדופן הקיבה, דבר שהקשה על הוצאתם זאת ללא סיכון חיי הפעוט. בעקבות כך, הצוות הרפואי החליט כי יש לבצע ניתוח חירום לתינוק בן השנה וחצי. 
על פי הדיווח של "וואלה", ד"ר נדב סלייפר, מנהל המחלקה לכירורגיית ילדים אשר ביצע את ניתוח החירום, ציין כי אותרו 11 מגנטים נוספים במספר אזורים בצינור העיכול של הפעוט. לצד זאת, הצוות הרפואי הבחין בכמה חורים בקיבה, במעי הדק ובמעי הגס שנוצרו לאחר שהמגנטים הזעירים חדרו את דופן המעי. מצבו של הפעוט יוצב לאחר שהצוות הרפואי תקן את הפציעות שאותרו במערכת העיכול. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמע כמו הזנחה (ל"ת)
    ציפי 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור