בריאות

טלטלה בבית החולים: בת 27 חוררה את אוזניה והתאשפזה | כל הפרטים

צעירה בת 27 סבלה מכאבים חזקים באוזן שמאל מספר שבועות לאחר שחוררה את אוזניה. לאחר ששהתה בבריכה, אותה צעירה הבחינה כי חלה החמרה משמעותית במצבה הבריאותי. בת ה-27 מיהרה לבית החולים וולפסון, שם גילתה כי מדובר בזיהום חיידקי אשר נוצר כתוצאה מחשיפה למים מזוהמים  

מערכת ice | 
אוזן-אילוסטרציה (צילום unsplash)
כלי התקשורת הזרים מלאים בסיפורי זוועות שונים הנוגעים לסיבוכים רפואיים שמקורם בזיהומים מסוכנים. כזכור, בתחילת החודש סיפרנו לכם על מצבו הרפואי המורכב של גבר בן 58, תושב הייקו, מחוז האינאן בסין, אשר סבל במשך שלושה ימים מריח רע מפה. במהלך בדיקה רפואית שעבר, הופתע בן ה-58 לגלות כי בדרכי הנשימה שלו נתקע ג'וק מת. 
סיפור מחריד לא פחות נוגע למצבה הרפואי החמור של צעירה בת 27 מאזור המרכז. על פי הפרסום של אתר N12, אותה צעירה סבלה מכאבים חזקים באוזן שמאל מספר שבועות לאחר שחוררה את אוזניה. 
לדבריה, החור שנוקב בחלק העליון של האוזן מאושר על ידי משרד הבריאות ולכן לא היה לה כל חשש לחורר את אוזניה. תחילה, בת ה-27 לא הרגישה כאבים באוזניים אך לאחר מספר שבועות, המצב החל להחמיר. 
לאחר שבילתה בבריכה, החלה אותה צעירה לסבול מכאבים חזקים באוזן שמאל אשר עם הזמן התנפחה ואף החליפה צבע לסגול ואדום. בעקבות ההחמרה שחלה באוזן שמאל, מיהרה בת ה-27 לחדר המיון בבית החולים וולפסון.
לאחר בדיקה רפואית, גילתה המטופלת כי מדובר בזיהום חיידקי שדורש טיפול אנטיביוטי. עוד נודע, כי הזיהום החיידקי הינו תוצאה של חשיפה למים מזוהמים אשר מקורם בבריכה שבה שהתה אותה צעירה. לדברי הרופאים, אזור האפרכסת נחשב לרגיש מאוד ובעל זרימת דם נמוכה. בעקבות כך, אזור האפרכסת נוטה לזיהומים מסוכנים שדורשים טיפול אנטיביוטי מיידי. 
המונח זיהום חיידקי נגרם על ידי חשיפה לחיידקים מחוללי מחלה שחודרים לגוף או על ידי חיידקים הקיימים בגוף ומתרבים באופן מפתיע באופן לא מבוקר. בעקבות כך, התגובה החיסונית מובילה לדלקת שמתבטאת בנפיחות, חום ובהרס הרקמה. 
כזכור, בתחילת החודש דווח כי גבר בן 58 סבל מריח רע מהפה במשך שלושה ימים. לאחר שעבר מספר בדיקות רפואיות, הוא גילה כי בדרכי הנשימה שלו נתקע ג'וק מת. לטענת הצוות הרפואי, אותו חרק נכנס לדרכי הנשימה של בן ה-58 בזמן שהגבר ישן.
אותו גילוי מרעיש התקבל לאחר ביצוע בדיקה פולשנית המכונה ברונכוסקופיה. ממצאי הבדיקה הרפואית הציגו כי בסמפון, צינור בו עובר האוויר בין קנה הנשימה והריאות, מצוי תיקן מת בעל כנפיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה