בריאות

מי יהיה מנכ"ל איכילוב?: מאחורי הקלעים של המחלוקת החדשה

משרד הבריאות מאיים בסנקציות משפטיות בעקבות טענות על הרכב לא מאוזן בוועדת המכרזים למינוי מנכ"ל איכילוב. בעירייה טוענים שלא הועלתה התנגדות בזמן אמת
מערכת ice | 
משה בר סימן טוב (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
המתיחות בין משרד הבריאות לעיריית תל אביב-יפו הגיעה לשיא חדש, בעקבות מכתב שנשלח היום (ב') על ידי מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, לראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי. המכתב, שהגיע לידי ynet, כולל טענות חמורות בנוגע להרכב ועדת המכרזים למינוי מנכ"ל חדש לבית החולים איכילוב.
בר סימן טוב מביע דאגה מההרכב הנוכחי של הוועדה, שבו שלושה נציגים מטעם העירייה (כולל חולדאי עצמו), מול נציג אחד בלבד מטעם משרד הבריאות. הוא טוען כי ההרכב נותן לעירייה יתרון משמעותי ומפחית את ההשפעה של משרד הבריאות בתהליך המכרז, דבר שעלול להוביל לבחירה שאינה מתאימה לצרכים הלאומיים של בית החולים.
המנכ"ל הנוכחי של איכילוב, פרופ' רוני גמזו, הודיע על פרישתו, והוועדה צפויה להכריע בקרוב בין חמישה מועמדים לתפקיד: פרופ' אלי שפרכר, סמנכ"ל מו"פ בבית החולים; ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת המרכז הרפואי שמיר; ד"ר אורלי ויינשטין, ראש חטיבת בתי החולים בכללית; פרופ' מיקי דודקביץ', מנהל בית החולים הלל יפה; ופרופ' יניב שרר, מנהל הדסה עין כרם.
בעירייה טוענים כי משרד הבריאות היה מודע להרכב הוועדה מראש, ולכן אינם מבינים את ההתנגדות הנוכחית. בר סימן טוב הציע להוסיף שני חברים נוספים לוועדה כדי לשמור על איזון, אך העירייה נראית נחושה להמשיך עם ההרכב הנוכחי. המכתב כולל גם איום מרומז לגבי סנקציות משפטיות אם ההתנגדויות לא יילקחו בחשבון.
מעיריית תל אביב-יפו נמסר כי המכתב לא התקבל עדיין באופן רשמי, וכשהוא יתקבל, יינתן עליו מענה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה