בריאות

הילה קורח וגלית גוטמן בהודעה דרמטית: "צאי מהשאננות"

עמותת "אחת לתשע" יוצאת בקמפיין חדש להעלאת המודעות לסרטן השד. בקמפיין החדש, מובילות דעת קהל שונות, כגון הילה קורח וגלית גוטמן, מזמינות אותך לקבוע תור לכירורג. זכרי, אבחון מוקדם מעלה את סיכויי ההחלמה ל-92% ועשוי להציל חיים

מערכת ice | 
הילה קורח (צילום מסך חדשות 13)

על רקע חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד המצוין ברחבי העולם בחודש אוקטובר, עמותת "אחת מתשע" הקדימה את חודש המודעות לספטמבר, על רקע המלחמה הנוכחית וציון ה-7 באוקטובר. 

במסגרת פעילותה, עמותת "אחת מתשע" מזמינה את הנשים בישראל לקבוע תור לכירורג. עוד מציינת עמותת "אחת מתשע", כי אבחון מוקדם מעלה את סיכויי ההחלמה ל-92% ועשוי להציל חיים. 
בחודש ספטמבר תקיים עמותת "אחת מתשע" קמפיין העלאת מודעות חדש, תחת הסיסמה ״אל תיכנסי לסטציצטיקה, היכנסי לאתר״. הקמפיין קורא לנשים לצאת מהשאננות ומדגיש בפניהן את העובדה שיש סיכויים רבים יותר שהן זוכרות הדברים השוליים בחיים בעוד שיש סיכויים נמוכים יותר שהן זוכרות את מה שחשוב באמת - לקבוע תור לכירורג לבדיקת שד.


(צילום: מתוך הקמפיין של עמותת "אחת מתשע")
לקמפיין החדש של עמותת "אחת מתשע", הצטרפו לא מעט מובילות דעת קהל; הילה קורח, מגישת חדשות 13, דורין פרנקפורט, מעצבת האופנה המוערכת, ציפי ליבני, הפוליטיקאית והשרה לשעבר וגלית גוטמן, מגישת ערוץ 12, חווה זינבוים, אשת העסקים מתחום הביוטי ושי לי ליפא, יוצרת התוכן הקולינרי. 

(צילום: מתוך הקמפיין של עמותת "אחת מתשע")

 

טלי רוזין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע": "בשנה שעברה חודש אוקטובר שינה את צבעו לשחור ואירועי חודש המודעות נדחקו הצידה. מאחר שאנחנו מאמינות שאוקטובר לא יצבע שוב בוורוד, החלטנו להקדים את חודש המודעות לספטמבר, ולקבוע אותו כחודש המודעות הישראלי", אומרת טלי רוזין, מנכ"לית עמותת אחת מתשע.
מאחר וסרטן השד לא עוצר בימי מלחמה, והיות שגילוי מוקדם מציל חיים, אנחנו מזמינות אותך לקחת אחריות על בריאותך ולגשת להיבדק. אבחון מוקדם של סרטן השד מעלה את סיכויי הריפוי ליותר מ 90%, וחשוב לזכור את הנתון הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה