בריאות

בעקבות הדגימות המדאיגות מעזה: אלו הפרטים של מבצע החיסונים ללוחמים

אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה יוצא למהלך על מנת להגן על בריאות הכוחות הסדירים ובמילואים. הפעולה תתבצע באופן הדרגתי, בזמן שהחיילים יגיעו לריענון. בנוסף, הצבא פועל בשיתוף פעולה על מנת לאפשר הבאת מנות נוספות לאוכלוסייה האזרחית ברצועה
מערכת ice | 
חיסון (צילום freepik)
בעקבות הודעת משרד הבריאות על כך שנמצאו סימנים לנגיף הפוליו בדגימות שהגיעו מעזה, צה"ל מודיע היום (ראשון) על תחילת מבצע חיסונים מיוחד. בהודעה שפרסם דובר צה"ל נכתב כי הצבא ביצע בדיקות דיגום במרחבים שונים, במהלכן התגלו שאריות של הנגיף במי שתיה. בעקבות כך, צה"ל ומשרד הבריאות החליטו לחסן את הכוחות המתמרנים בעזה נגד נגיף הפוליו, על מנת לשמור בריאותם ועל בריאות אזרחי ישראל עמם הם באים במגע. 
על-פי ההודעה שפורסמה היום, החיסונים יתנו לכלל הכוחות - הסדיר והמילואים, במסגרת ריענוני הכוחות. המבצע יתבצע בהדרגה על ידי אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. בהודעה הודגש כי החיסון הוא בחירה אישית של כל חייל, ומי שלא ירצה להתחסן נגד נגיף הפוליו לא יחויב לעשות כן. מלבד החיסונים, על מנת לשמור על בריאות החיילים הם הונחו לשמור על היגיינה אישית עד כמה שניתן. 
משום שגם תושבי רצועת עזה חשופים לנגיף, על-פי המבדקים שבוצעו, בהודעה נמסר כי צה"ל פועל מול ארגונים בינלאומיים על מנת להכניס 300,000 המיועדים לאוכלוסייה האזרחית. כמות זו תספיק, ככל הנראה, למעל למיליון אזרחים החיים בשטח הרצועה. משרד הבריאות מדגיש את חשיבות החיסון על מנת למנוע את התפרצות המגפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה