בריאות

5 טיפים פשוטים לאנרגיה לאורך כל היום בלי קפה

מרגישים עייפות יתר במהלך היום? הכנתי עבורכם חמישה צעדים פשוטים שיעזרו לכם לשמור על ערנות ואנרגיה לכל אורך היום, ללא תלות בקפה. הטיפים הללו קלים לביצוע וניתנים ליישום בכל מקום - בעבודה, בבית או בכל מקום אחר. גלו איך להישאר פעילים וממוקדים בעזרת שיטות יעילות ומהירות.
דור כליף | 
איך שומרים על ערנות לאורך היום (צילום shutterstock, freepik)

העייפות שמלווה אותנו במהלך היום יכולה להשפיע לרעה על הריכוז, הפרודוקטיביות וההרגשה הכללית. במיוחד עבור אלו שעובדים במשרד, ישיבה ממושכת מול המסך עלולה להוביל לעייפות ולעיניים עצומות למחצה.

במאמר זה, נציג חמש שיטות פשוטות ויעילות לשמירה על ערנות ואנרגיה לאורך היום. מהקפדה על שתיית מים ועד לפיזור הארוחות במהלך היום - כל אחת מהשיטות הללו יכולה לעזור לכם להישאר פעילים וממוקדים, ולהרגיש טוב יותר בלי הצורך להסתמך על קפאין.
1. הימנעות מישיבה ממושכת:

אם אתם עובדים במשרד אתם בטח מכירים את זה שאתם כל היום "דבוקים" למסך ולא מבצעים שום פעילות. עם הישיבה הממושכת מגיעה גם העייפות והעיניים שנעצמות. בשביל לא להירדם מול המסך, תציבו לעצמכם יעד של בין 5-15 דק, בכל שעת עבודה שבהן אתם עומדים מול המסך ולא יושבים. 


עם הישיבה הממושכת מגיעה גם העייפות והעיניים שנעצמות (shutterstock)
2. תזונה מאוזנת:
נסו לפזר את הארוחות במהלך היום באופן כזה של 3-6 ארוחות קטנות במקום 2 גדולות. הארוחות הקטנות משאירות אותנו ערניים ומאפשרות לגוף לעכל את המזון בצורה טובה ואפקטיבית יותר. 
3. שתיית מים
הקפידו על שתייה של לפחות 400 מ"ל בכל שעה שבה אתם עובדים. שתיית מים חיונית לגוף האדם וגורמת לנו להישאר ערניים וממוקדים. 
4. אימון כושר קבוע:
בצעו אימון כושר מכל סוג לפחות פעם בשלושה ימים. האימון מגביר את רמות האנרגיה באופן משמעותי, ומאפשר לגוף להיות פעיל ואנרגטי יותר לאורך כל השבוע.

אימון כושר מאפשר לגוף להיות פעיל ואנרגטי יותר לאורך כל השבוע (shutterstock)
5. שינה איכותית

הקפידו על שנת לילה של לפחות 7 שעות בכל לילה. הגוף שלנו הוא מערכת שזקוקה למשאבים כדי לתפקד בצורה יציבה ובריאה. ללא מספיק מנוחה, הגוף עלול לקרוס, ממש כמו רכב שזקוק לדלק כדי לפעול.

אז, איך שומרים על אנרגיה וערנות לאורך היום?

שמירה על אנרגיה וערנות לאורך היום אינה מצריכה קפה - באמצעות הימנעות מישיבה ממושכת, תזונה מאוזנת, שתיית מים, אימון כושר קבוע ושינה איכותית, תוכלו לשפר את הריכוז והפרודוקטיביות שלכם. השיטות הפשוטות הללו יעזרו לכם להרגיש פעילים וממוקדים יותר בכל יום.

 

הכותב הוא דור כליף, מנהל המותג ובעלים של סטודיו KALIFIT – מאמן כושר אישי וקבוצתי המתמחה בירידה במשקל, חיטוב הגוף, העלאת מסת השריר ותזונה. מחזיק בתעודת מדריך חדר כושר (שכוללת גם אימון רצועות, אימון קטינים מגיל 4 ואימון לנשים בהיריון). כמו כן, בתעודות: מאמן כדורגל, מאמן HIIT, מאמן קיקבוקס, יועץ תזונת ספורט.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה