בריאות

נמאס לכם להמתין? השירות החדש מאפשר להזמין תור לרופא מומחה בקליק

הרצליה מדיקל סנטר מציגים: אפשרות לזמן פגישה דרך האתר בצורה דיגיטלית ומכוונת. איך תוכלו להירשם וכל התחומים הרפואיים בהם הוא יפעל. וגם: מה יעשה מי שבכל זאת מעדיף לדבר עם נציג אנושי? כל הפרטים על המערכת שהושקה
מערכת ice | 
מרפאה-אילוסטרציה (צילום freepik)
בתי החולים וקופות החולים ממשיכים בהתקדמות אל עבר העידן הדיגיטלי. הרצליה מדיקל סנטר הודיעה היום (חמישי) על שדרוג השירות לזימון תורים מהירים לרופאים מומחים בקלות בצורה דיגיטלית מקוונת ללא צורך בהמתנה נוספת. השירות החדש מאפשר לאנשים לזמן תור ללא צורך בהמתנה או השארת פרטים והמתנה לנציג שירות. השירות החדש מאפשר למטופלים להזמין תורים באופן עצמי בזמן ובשעה שנוחים להם. 
"מהיום לא צריך לחכות", נכתב בהודעה שפורסמה לתקשורת אודות השירות החדש. מטופלים יכולים לגשת ולהשתמש בשירות להזמנת תורים באמצעות אתר בית החולים. אם בכל זאת תהיו מעוניינים לדבר עם נציג אנושי האפשרות עדיין קיימת להשארת פרטים ובמרכז מבטיחים כי יחזרו אליכם עם נציג אנושי תוך 24 שעות. 
לדבריי המרכז, השירות החדש מבית מדיקל NOW, עלה מהשטח מתוך הבנה כי מטופלים רבים זקוקים לפגישת רופא באופן מידי. השירות החדש מאפשר מענה וקבלת תור תוך 24 שעות בלבד. נכון לעכשיו השירות זמין במספר רב של תחומים, ביניהם: א.א.ג וכירוגיית ראש וצוואר, גניקולוגיה, כירוגיית חזה ולב, נירוכירוגיה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה