בריאות

חברת המדטק חוגגת: סבב גיוס מוצלח בהיקף 10 מיליון דולר

אנדורון מדיקל גייסה 10 מיליון דולר בסבב A בהובלת סופינובה פרטנרס. הגיוס ישמש לטובת האצת הניסוי הקליני לשתל הייחודי שפיתחה לטיפול במפרצות באבי העורקים
מערכת ice | 
בית חולים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אנדורון מדיקל (Endoron), חברת מדטק פורצת דרך המתמחה בפתרונות שתלים חדשניים לתיקון של מפרצות באבי העורקים הודיעה כי השלימה בהצלחה סבב גיוס A בהיקף של 10 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן Sofinnova Partners  - קרן מדעי החיים המובילה באירופה, בהשתתפות תואמת משמעותית של קרן מועצת החדשנות האירופית (EIC Fund).
ההכנסות מהגיוס ישמשו להאצת הניסוי הקליני מאושר ה FDA בארה"ב של מוצר הדגל של אנדורון, Aortoseal - פתרון תפירה אנדווואסקולארית חדשני. 
"סופינובה פרטנרס הם המשקיעים המובילים בתחום המדטק. הם מביאים ניסיון תפעולי עשיר בעבודה עם חברות בצמיחה גבוהה כמו שלנו", ציינה רונית הרפז, שותפה מייסדת ומנכ"לית אנדורון. "באמצעות תמיכתם המתמשכת בחברה אני בטוחה שנגיע לאבני דרך קליניות ורגולטוריות במסלול שלנו לקידום טכנולוגיית ה-EndoStapling לקראת שימוש נרחב בשוק. השתתפות קרן מועצת החדשנות האירופית בסבב מחזקת אף יותר את המחויבות שלנו להביא את הפיתרון החדשני הזה גם לשוק האירופי".
"אנדורון היא דוגמא מובהקת לאסטרטגיית ההאצה של סופינובה פרטנרס MD Start, המזהה חדשנות מבטיחה בשלבים המוקדמים ביותר ומספקת מימון לצד מומחיות תפעולית באמצעות צוות יזמים סדרתי. אנו מאמינים שלטכנולוגית ה-EndoStapling החדשנית של אנדורון יש פוטנציאל לחולל מהפכה בתיקונים אנדווסקולריים של מפרצות באבי העורקים הבטני ואנו נרגשים לתמוך בחברה במסעה", ציינה ססיל דופונט, שותפה באקסלרטור המדטק של סופינובה פרטנרס,  MD Start. 

סווטוסלבה ג'ורג'יבה, יו"ר קרן מועצת החדשנות האירופית (EIC), מסרה: "אנו שמחים מאוד להשתתף בסבב הגיוס הזה עבור אנדורון. ההשקעה של קרן EIC תעזור להם לקדם את פתרון התיקון האנדווסקולרי שלהם ולהפחית סיבוכים והתערבויות חוזרות עבור החולים".
עם השלמתו המוצלחת של סבב הגיוס, אנדורון נמצאת בעמדה טובה למנף את ההזדמנות הצומחת בשוק להניע חדשנות בטיפול אנדווסקולרי. החברה ממשיכה במחויבותה לקידום פתרונות תיקון אנדווסקולריים לשיפור תוצאות מטופלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה