בריאות

בשורה משמחת ללקוחות מכבי: זו ההטבה אליה אתם זכאים

בשורה לבעלי הביטוח המשלים של מבוטחי קופת חולים מכבי – 'מכבי שלי': אשר יהנו מהטבה משמעותית בניתוחי לייזר להסרת משקפיים בטכנולוגית S.M.I.L.E 
מערכת ice |  8
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מכבי שירותי בריאות  וקבוצת ' ד"ר לוינגר מרכזים רפואיים' מקבוצת דנאל, חותמות על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח. במסגרת ההסכם  יוכלו מבוטחי מכבי בעלי הביטוח המשלים "מכבי שלי" ליהנות מהנחות משמעותיות בביצוע ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר בשיטה החדשנית סמייל (Small Incision Lenticule Extraction). הניתוחים יבוצעו במרכזים הרפואייים' 'דר לוינגר' בירושלים ות"א- עזריאלי, על ידי כל רופאי הרשת.
סמייל הוא ניתוח חדשני להסרת משקפיים  בלייזר המתבצע באמצעות מכשיר לייזר מתקדם, הפועל בצורה מדויקת ביותר. קרן הלייזר של המכשיר חודרת דרך החלק החיצוני של הקרנית מבלי לפגוע בו, וחותכת את שכבת הרקמה בחלק הפנימי של הקרנית, בעובי המתאים למספר האופטי שרוצים לתקן. בשלב זה חורצת קרן הלייזר פתח זעיר בהיקף הקרנית המאפשר למנתח לשלוף את פיסת הרקמה שנחתכה. פתח זה נסגר באופן טבעי לאחר מספר שניות. מכשיר הלייזר החדש (ויזומקס 800 של חברת ZEISS בשיטת הסמייל ,מקצר את הליך הניתוח לשבע שניות בלבד, ואינו גורם לכאב או איבוד רגעי של הראייה. בנוסף, לאחר הניתוח אין כמעט שטפי דם והעין נראית כבשגרה.
שיטת הסמייל מתאימה לבעלי קוצר ראייה ובעלי צילינדר, עם קרנית איכותית וסימטרית. בנוסף, היא מתאימה  לחיילים ולוחמים העוסקים בפעילות גופנית עצימה ולמי שעוסק בספורט, וזאת מפני שהקרנית נשארת שלמה, יציבה וחזקה לאחר הניתוח. עד היום בוצעו כ8 מליון ניתוחי סמייל בשיטה החדשה בעולם וזוהי הטכנולוגיה המתפתחת ביותר בכל רחבי העולם.
רונית לוינגר מנכ"לית קבוצת ד"ר לוינגר מרכזים רפואיים מוסרת כי, "אנו שמחים להציע למטופלי 'מכבי שלי' שיטת טיפול חדשה להסרת משקפיים בלייזר, המתווספת למגוון שיטות טיפול הקיימות והמותאמות אישית למטופל. שיטת הסמייל מבשרת על עידן חדש בתחום הניתוחים להסרת משקפיים בלייזר והפכה למבוקשת בשנים האחרונות בישראל."
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לבדוק טוב טוב
    אנונימי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם ישנו יובש כרוני בעיניים. אפילו לא כזה שמצריך דמעות מלאכותיות. אם יש, לא לעשות את הניתוח. הרופאים לא מדברים על זה ולא בודקים. זה תנאי מהותי להצלחת הניתוח. אם יש יובש אין החלמה. מקסימום מקטינים את המספר אבל החלמה סיוטית ולא מלאה. וכן,זה לאחר הניתוח לייזר המתקדם עם "ההחלמה המהירה".
    סגור
  • 5.
    ומכבי זהב לא מגיע? (ל"ת)
    ריבי 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 4.
    ניתוח מסוכן ומיותר. (ל"ת)
    אזרחית 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    מכבי קופה לא טובה. לצערנו. (ל"ת)
    מציאות 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • "מכבי" היא קופה מצויינת -
    קורבנות "מכבי" 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל עוד אתה בריא. ביום שתתחיל להזדקק לשירות - תרגיש על בשרך את הקטסטרופה. החל מהמתנה אין סופית למענה טלפוני - תוך שהם משמיעים ב'לופ' פרופוגנדה כמה "מכבי" דואגת למבוטחיה... ו... אל תנסו לכתוב ל"פניות הציבור" - זה סתם כסת"ח, לא באמת קיים. 4 פעמים כתבתי להם ב-3 שנים האחרונות... קיבל י תשובה אוטומטית שקיבלו ושבקרוב יצרו עימי קשר... ואני מחכה שנים... לשוא.
    סגור
  • 2.
    זהירות ! מכבי
    ארי 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    8 3
    רק מדוע רופאים עוזבים את הקופה ?
    סגור
  • 1.
    ומה עלות הניתוח? (ל"ת)
    אריאל 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • בחינם (ל"ת)
    המכבי 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור