בריאות

ביטוח לאומי באזהרה חמורה: חינם על חשבון המדינה? פייק

בהודעה נכתב: "החל מיום 15 ביוני 2024, הודיע המשרד לביטוח לאומי על כך שאנשים מעל גיל 50 יכולים ליהנות מניתוח עיניים בלייזר בחינם. אנשים מתחת לגיל 15 יכולים ליהנות מתיקון ראיה בחינם". על כך הזהירו בבטח"ל: "היזהרו מפייק וניסיונות פישינג"
מערכת ice | 
מענק מביטוח לאומי-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
הונאה חדשה על חשבון הביטוח הלאומי. הפעם מדובר בנושא שסחף לאחרונה את הרשת ואת ערוצי התקשורת, התופעה שבה נלחם הבטח"ל בצורה עיקשת - טיפולי לייזר לעיניים. מודעה חדשה שמבטיחה מימון מטעם המדינה, מביאה להוצאת אזהרה חדשה.
בהודעה נכתב: "החל מיום 15 ביוני 2024, הודיע המשרד לביטוח לאומי כל כך שאנשים מעל גיל 50 יכולים ליהנות מניתוח עיניים בלייזר בחינם. אנשים מתחת לגיל 15 יכולים ליהנות מתיקון ראיה בחינם". על כך הזהירו בבטח"ל: "היזהרו מפייק וניסיונות פישינג".

רק לפני כחודש, בביטוח לאומי הודיעו על אזהרה בנוגע לפייק פטור מתור: "שימו לב - המודעות האלו לא חוקיות! פטור מתור ניתן רק על ידי ביטוח לאומי למי שמגיע לו לפי החוק! אנו מזהירים - מי שעושה דברים לא חוקיים שייקח בחשבון שאנחנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו!".
רק לאחרונה, חקירה משותפת של מחוז ירושלים במשטרת ישראל יחד עם הביטוח הלאומי, רשות המסים ורשות התאגידים, הובילה למעצרם של ארבעה חשודים תושבי המרכז בחשד לעבירות הונאה בהיקף מיליוני שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה