דיגיטל וטק

עוקץ על חשבון ביטוח לאומי: כך אתם עלולים להסתבך

בהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות של הבטח"ל נכתב: "זהירות - פייק, למודעה הזו אין קשר לביטוח הלאומי! הרבה אנשים קיבלו הודעות שמובילות לאתר שהכתובת שלו gov-il.com, שימו לב שהם משתמשים בלוגו של הביטוח הלאומי אבל זה לא מטעמנו".
מערכת ice | 
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash)
אם נתקלתם לאחרונה בבאנר שטוען כי בדיקת זכויות לנזק שאירע בעבודה, נפילה או תאונה ובעבור נזק מתמשך לסוג תעסוקה. שרות לציבור לנפגעי עבודה בעקבות נזק מתמשך לסוג העבודה או מקרה חד פעמי של נפילה, תאונה ובעבור נזק מתמשך לסוג תעסוקה. בביטוח לאומי יוצאים באזהרה חמורה.
בהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות נכתב: "זהירות - פייק, למודעה הזו אין קשר לביטוח הלאומי! הרבה אנשים קיבלו הודעות שמובילות לאתר שהכתובת שלו gov-il.com, שימו לב שהם משתמשים בלוגו של הביטוח הלאומי אבל זה לא מטעמנו".

עוד הוסיפו בביטוח לאומי כי: "מזכירים שוב להיזהר ולא למלא פרטיים אישיים, מידע אישי, פרטי אשראי או חשבון בנק באתרים לא מוכרים. שימו לב לתחכום - השם של האתר מתחזה לאתר ממשלתי שמסתיים עם הסיומת gov.il אבל בעצם הסיומת היא com".
לסיום הוסבר: "חייבים להיות חדים ומרוכזים כשאתם מקבלים לינקים לא מוכרים - שימו לב שהביטוח הלאומי לעולם לא ישתמש בסיומות אחרות כמו למשל org, co.il, com, net וכו' - אלא רק  gov.il.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה