בריאות

לאחר שחשפה את מחלתה: מכה קשה נוספת לשחקנית האהובה

בתה של כריסטינה אפלגייט, סיידי, חשפה לראשונה את המחלה שלה בפודקאסט של אמה "MeSsy": "יש לי משהו שנקרא POTS. אין לי מושג מה זה בדיוק, אבל זה קשור למערכת העצבים האוטונומית ומשפיע על הלב שלי. כשאני קמה אני מרגישה ממש ממש מסוחררת והרגליים שלי נהיות ממש חלשות, אני מרגישה שאני עומדת להתעלף".
מערכת ice |  2
כריסטינה אפלגייט בטקס האמי (צילום יוטיוב/ Television Academy)
רק לפני כשלוש שנים השחקנית האהובה והזכורה כריסטינה אפלגייט אובחנה כבעלת טרשת נפוצה ונאלצה לפרוש ממשחק, כעת מסתבר כי מכה נוספת נפלה עלייה כאשר נודע כי בתה בת ה-13 סיידי גם כן חולה במחלה קשה במערכת העצבים.
סיידי חשפה לראשונה את המחלה שלה בפודקאסט של אמה "MeSsy": "יש לי משהו שנקרא POTS. אין לי מושג מה זה בדיוק, אבל זה קשור למערכת העצבים האוטונומית ומשפיע על הלב שלי. כשאני קמה אני מרגישה ממש ממש מסוחררת והרגליים שלי נהיות ממש חלשות, אני מרגישה שאני עומדת להתעלף".

אמה אמרה לה: "אני שונאת את זה בשבילך, יקירתי. אני באמת שונאת את זה בשבילך, אני עצובה אבל אני אוהבת אותך, ואני יודעת שאת תהיי בסדר. אני כאן בשבילך ואני מאמינה בך, ותודה על שהבאת את זה למודעות".
סיידי חושפת רשלנות בנושא האבחון של המחלה שלה: "זה שהם לא עשו כלום בקשר לזה בהחלט פגע בי פיזית ורגשית. זה מעליב. אני מרגישה חולה ואתם אומרים לי ללכת לשיעור חינוך גופני ולרוץ מסביב למגרש פוטבול. אני לא יכולה לעשות את זה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם לילדה הזריקו את החיסון הארור של פייזר?!
    פושעי הקורונה לדין 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשעים נגד האנושות
    סגור
  • 1.
    תעשי רק מה שאת יכולה
    Or 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקשיבי לגוף שלך מאחלת לך בריאות
    סגור