בריאות

אתר הקניות האהוב מסתבך בישראל: העדשות גרמו לכוויות קשות בעיניים

אתצר קניות פופולרי במיוחד מחו"ל מסתבך בגדול, זאת לאחר ששתי נערות מחדרה רכשו דרכו עדשות מגע צבעוניות, שגרמו להן לכוויות קשות מאוד בעיניים
מערכת ice |  1
צבע עיניים-אילוסטרציה (צילום freepik)
אתר קניות מוכר ואהוב מאוד בקרב הישראלים שמקורו בחו"ל ושמו אינו נחשף, מסתבך בענק בישראל, זאת לאחר ששתי נערות מהעיר חדרה, חן יעקב בת ה-16 ואור כהן בת ה-15, רכשו דרכו עדשות מגע שגרמו להן לכוויות קשות מאוד בעיניים.
על פי הפרסום הבוקר (ראשון) ב-N12, השתיים אושפזו בשבוע שעבר בבית החולים הלל יפה שבעיר. השתיים סיפרו עם הגעתן לבית החולים כי הן שמו את עדשות המגע הצבעוניות שרכשו דרך האתר הפופולרי על עיניהן, וכעבור מספר שעות הן החלו להרגיש תופעת לוואי חמורות כגון: דמעות, כאבים חזקים, טשטוש בראייה, צריבה ואדמומיות. השתיים הגיעו למצב שאינן יכולות לפקוח את עיניהן.
לאחר מספר בדיקות שעברו השתיים בבית החולים, הרופאים אישרו כי השתיים סובלות מכוויות כימיות בקרנית העין שלהן. השתיים עברו שטיפה של העניים ועברו לטיפול במחלקת העיניים. רופאים מזהירים מאוד מפני שימוש בעדשות מגע לא מאושרות. אם אתם מעוניין להשתמש בעדשות מגע, אל תרכשו כאלה מבלי להתייעץ עם אופטימטריסט מומחה או רופא עיניים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בכל תחום רק מיקצועיות.
    אבי. 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמקרה עיניים עשרות שנים של קרנית ועוד, משקפיים,עדשות וכדומה, תגידו השתגעתם? מי מכניס לגוף האדם ,לאיבר כלשהו משהו זר שלא בהתייעצות או החלטה של הדרג המיקצועי ביותר ובכל תחום .
    סגור