בריאות

זוועה בטיול לדרום: תן משך תינוק מתוך אוהל

הדיווח על הנשיכה התקבל במוקד 101 של מד"א נגב בשעה 00:11. על פי רשות הטבע והגנים, האב הודה כי הותיר פתח קטן באוהל כאשר יצא לרגע, וחזר לאחר ששמע את אשתו צורחת כי אינה רואה את הילד. "ככל נראה, התן משך את הילד מספר מטרים עד ששחרר אותו, מתבצעות סריקות לאיתור התן"
מערכת ice |  1
תן בישראל (ארכיון) (צילום תומר נויברג/פלאש 90)
סיפור מזעזע מגיע מהטיול המשפחתי לדרום, כאשר תן נשך בלילה שבין שישי לשבת תינוק בן שנה ומשך אותו מהאוהל הסמוך לחניון נחל גוונים שבמכתש רמון. צוותי מד"א פינו את התינוק לסורוקה בבאר שבע במצב בינוני, כשסימני נשיכה בפניו. בית החולים הרגיע בהמשך כי התינוק במצב קל ומטופל.
הדיווח על הנשיכה התקבל במוקד 101 של מד"א נגב בשעה 00:11. על פי רשות הטבע והגנים, האב הודה כי הותיר פתח קטן באוהל כאשר יצא לרגע, וחזר לאחר ששמע את אשתו צורחת כי אינה רואה את הילד. "ככל נראה, התן משך את הילד מספר מטרים עד ששחרר אותו, מתבצעות סריקות לאיתור התן".

מבית החולים סורוקה נמסר כי: "עם הגעתו הוא עבר הערכה רפואית ובדיקות הדמיה, ובהמשך קיבל את הטיפול הרפואי הנדרש, כולל חיסונים. הודעה נמסרה למשרד הבריאות, וכעת התינוק מאושפז במצב קל".
פרמדיק מד"א דוראל ארזואן אמר: "התינוק סבל מפציעות חודרות עמוקות וחבלות, הוא היה כאוב ובהכרה מלאה", אמר. "הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם לכאב, לצד ניטור מדדים חיוניים, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני ויציב. סיפרו לנו שככל הנראה תן משך את התינוק מהאוהל וגרר אותו, ואנשים שהבחינו בכך רדפו אחרי התן ושחררו אותו, אני במקצועי לוכד נחשים במשך שנים ומכיר בעלי חיים, ומעולם לא נתקלתי באירוע הזוי שכזה. לשמחתנו זה הסתיים בנס גדול"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה תן ממחבלי נוחבה שנשאר מהטבח (ל"ת)
    מתי מבני ברק 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור